return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Ibizas Children (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
Kmoet gewoon werk vinden :s
[BE]FusioN`--
aangezien hier zoveel financieel begaafden zitten, een klein vraagske.

Ik heb altijd gehoord da als ge meer dan een bepaald bedrag verdient per jaar (+- 2000 euro gewoon, +- 3000 bij alleenstaande ouder) dat ge uw kindergeld verliest (en het kindergeld dus moet terugbetalen van da jaar waarin ge zoveel hebt verdiend).

Nu hoorde ik vandaag dat dat NIET zo is, dat ge enkel uw kindergeld verliest als ge gemiddeld tijdens de niet-vakantiemaanden meer dan 72u per maand werkt. Als ge meer dan het bepaalde bedrag (in mijn geval 3000 euro) verdient zou ge daarop dan belastingen moeten betalen ofzoiets.

Waarom is dit belangrijk? Wel ja de meesten weten wel da ik 's zaterdags werk en eigenlijk best wel goe verdien, maar aangezien ik kot en studies zelf moet betalen hou ik daar genen bal van over. Dus zou ik in de paasvakantie en grote vakantie gaan werken als vakantiejob nog, kwestie van toch wa extra geld voor mijzelf te hebben. Ok dan moet ik misschien wel een dikke 400 euro ofoz afgeven aan de belastingen ma dan zal ik er toch nog wel minstens zoveel aan overhouden (kwestie van is wa plaatjes te kunne kopen).

Ik hoop da da klopt eigenlijk, da zou mij een stuk vooruithelpen in mijn 'ikkangeenplatenkopen' probleem :p
Svinuske
belt is na de belastingen want is idd complex mijn ma werkt daar en ik mag 200.000 bef per jaar verdienen als ik daar boven ga dan verliest ze kindergeld. was nen moeilijke uitleg :)
emma
quote:
Originally posted by Tiger777
inderdaad. Vinylverslaving...we weten er alles van :p


bij mij is het net begonnen... :rolleyes:

volgens mij moetek op zoek gaan naar een goei job'ke ....

fusion=> over da kindergeld, ik heb da vorig jaar moeten leren voor economie, ik weet het nimeer hoe het allemaal zit ma ge moogt altij mijnen boek eens lenen als ge wilt ;)
Tiger777
quote:
volgens mij moetek op zoek gaan naar een goei job'ke ....

ik zou ook een jobke moeten gaan zoeken... Maar da's gemakkelijker gezegd als gedaan... :confused:
pooley
Goe het verschil maken tussen vakantiejob en studentenjob he.
Da wordt appart genomen.

Als kind van 1 ouders moogde ongeveer 90k - 110k verdienen (vakantiejob), kga het deze avond is vragen aan ne vriend.
Eagle`
bleh zoals emma zegt ik heb enorm zin om men koffert e pakken en te vertrekken. Woeeeeeeeeeeeeeeeei Parteh baby :tongue2
pooley
Ge zijt ni den enige :/
djcresto
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
aangezien hier zoveel financieel begaafden zitten, een klein vraagske.

Ik heb altijd gehoord da als ge meer dan een bepaald bedrag verdient per jaar (+- 2000 euro gewoon, +- 3000 bij alleenstaande ouder) dat ge uw kindergeld verliest (en het kindergeld dus moet terugbetalen van da jaar waarin ge zoveel hebt verdiend).

Nu hoorde ik vandaag dat dat NIET zo is, dat ge enkel uw kindergeld verliest als ge gemiddeld tijdens de niet-vakantiemaanden meer dan 72u per maand werkt. Als ge meer dan het bepaalde bedrag (in mijn geval 3000 euro) verdient zou ge daarop dan belastingen moeten betalen ofzoiets.

Waarom is dit belangrijk? Wel ja de meesten weten wel da ik 's zaterdags werk en eigenlijk best wel goe verdien, maar aangezien ik kot en studies zelf moet betalen hou ik daar genen bal van over. Dus zou ik in de paasvakantie en grote vakantie gaan werken als vakantiejob nog, kwestie van toch wa extra geld voor mijzelf te hebben. Ok dan moet ik misschien wel een dikke 400 euro ofoz afgeven aan de belastingen ma dan zal ik er toch nog wel minstens zoveel aan overhouden (kwestie van is wa plaatjes te kunne kopen).

Ik hoop da da klopt eigenlijk, da zou mij een stuk vooruithelpen in mijn 'ikkangeenplatenkopen' probleem :p


kzou da moeten weten, heb da verschillende keren gestudeerd maar alle details al lang vergeten. :sadgreen:
was dan ook mn buisvak, fiscale wetgeving
Eagle`
lol zo twee keer stukie in da filmke waar ge effe PvD ziet, blijkbaar heeft ie de time of is life :p :rolleyes:

[BE]FusioN`--
ge begint stillekesaan maar een héééééél klein beetje te zagen zenne
Eagle`
tis maar een vaststelling don't blame meh :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement