|
Ibizas Children
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
Geen idee of iedereen da al gezien heeft, maar ik kwam hiernet op een thread met een filmpje van een mede-TA. Prachtig beeld van Ibiza enzo en eigenlijk heb ik enorm veel zin gekregen om naar daar te gaan, enkel en alleen door da filmpje te zien :)
ge krijgt ook wa interviews te zien met bekende dj's :)
http://www.tranceaddict.com/videos/...eaddict_com.wmv |
|
|
| djcresto |
ik wil ook wel nr ibiza, 1 ing probleem alle probleem toch voor velen is da het superduur is.
Maar kwil daar wel eens 2-3 weken vertoeven.
Het filmke zallek morgen wel eens bezien |
|
|
| Tiger777 |
| Ik heb het filmpje een tijd geleden al gezien, en die muziek erbij... geeft gewoon een zalig gevoel. |
|
|
| emma |
ja, ik heb het filmpje ook al nen tijd geleden gezien en geeft je idd zoveeeeeel goesting om naar Ibiza te gaan !
Lijkt allemaal zo geweldig! Maar zoals djcresto zegt: het is daar allemaal pokkeduur !!!
maar ik wil het echt ooit wel eens doen ! |
|
|
| Mister_Michel |
Heb het ook al een tijdje geleden gedowload, maar nog niet bekeken :o
Mijn ouders zijn vroeger blijkbaar naar Ibiza geweest toen ik een jaar of 6 was, helaas herinner ik er mij niks van :sadgreen: |
|
|
| pooley |
Ja stond hier paar maand geleden ook, zelfde thread :)
Tis idd amazing
Volgend jaar ga ik, whatever it costs |
|
|
| super-styleR |
| Echt een zalig feelgood filmke :) lijkt me echt great om daar naar toe te gaan :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by pooley
Ja stond hier paar maand geleden ook, zelfde thread :)
Tis idd amazing
Volgend jaar ga ik, whatever it costs |
volgend jaar steekt gij al uw geld in platen ^^ |
|
|
| Eagle` |
omg da filmke geeft je zo onwijs veel zin om te feesten :tongue2
btw is da normaal da ge enekl tunes hoord en geen intervieuws of niet ? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
volgend jaar steekt gij al uw geld in platen ^^ |
inderdaad. Vinylverslaving...we weten er alles van :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Eagle`
omg da filmke geeft je zo onwijs veel zin om te feesten :tongue2
btw is da normaal da ge enekl tunes hoord en geen intervieuws of niet ? |
nope, is hier wel zo dat interviews etc enkel uit de linkerspeaker komen |
|
|
| Svinuske |
kzen paar jaar geleden op ibiza geweest me mijn oukes waarom wassek toen nog geen trance liefhebber :nervous:
ma maybe gak dees jaar een weekske |
|
|
|
|