return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Ibizas Children
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`--
Geen idee of iedereen da al gezien heeft, maar ik kwam hiernet op een thread met een filmpje van een mede-TA. Prachtig beeld van Ibiza enzo en eigenlijk heb ik enorm veel zin gekregen om naar daar te gaan, enkel en alleen door da filmpje te zien :)

ge krijgt ook wa interviews te zien met bekende dj's :)

http://www.tranceaddict.com/videos/...eaddict_com.wmv
djcresto
ik wil ook wel nr ibiza, 1 ing probleem alle probleem toch voor velen is da het superduur is.
Maar kwil daar wel eens 2-3 weken vertoeven.
Het filmke zallek morgen wel eens bezien
Tiger777
Ik heb het filmpje een tijd geleden al gezien, en die muziek erbij... geeft gewoon een zalig gevoel.
emma
ja, ik heb het filmpje ook al nen tijd geleden gezien en geeft je idd zoveeeeeel goesting om naar Ibiza te gaan !
Lijkt allemaal zo geweldig! Maar zoals djcresto zegt: het is daar allemaal pokkeduur !!!

maar ik wil het echt ooit wel eens doen !
Mister_Michel
Heb het ook al een tijdje geleden gedowload, maar nog niet bekeken :o

Mijn ouders zijn vroeger blijkbaar naar Ibiza geweest toen ik een jaar of 6 was, helaas herinner ik er mij niks van :sadgreen:
pooley
Ja stond hier paar maand geleden ook, zelfde thread :)

Tis idd amazing
Volgend jaar ga ik, whatever it costs
super-styleR
Echt een zalig feelgood filmke :) lijkt me echt great om daar naar toe te gaan :D
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by pooley
Ja stond hier paar maand geleden ook, zelfde thread :)

Tis idd amazing
Volgend jaar ga ik, whatever it costs


volgend jaar steekt gij al uw geld in platen ^^
Eagle`
omg da filmke geeft je zo onwijs veel zin om te feesten :tongue2


btw is da normaal da ge enekl tunes hoord en geen intervieuws of niet ?
Tiger777
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
volgend jaar steekt gij al uw geld in platen ^^

inderdaad. Vinylverslaving...we weten er alles van :p

[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by Eagle`
omg da filmke geeft je zo onwijs veel zin om te feesten :tongue2


btw is da normaal da ge enekl tunes hoord en geen intervieuws of niet ?


nope, is hier wel zo dat interviews etc enkel uit de linkerspeaker komen
Svinuske
kzen paar jaar geleden op ibiza geweest me mijn oukes waarom wassek toen nog geen trance liefhebber :nervous:
ma maybe gak dees jaar een weekske
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement