return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 3 
Super 8 - Alba
View this Thread in Original format
Airvision
Mitäs mieltä jengi kyseisestä?
Mielestäni ehdottomasti yks kovimmista kiksutujauksista mitä olen vähään aikaan kuullut!!!:eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :gsmile: :gsmile:
Mr.Mystery
Perushuttua.
GrimReaper
Samaa mieltä Mysteryn kanssa, aika peruskamaa.. ei mitenkään ihmeellinen. :rolleyes:
Epic Star
Onhan tuo Alba aikas kova biisi, mutta itse taidan tykätä enemmän Dawn:sta. Takuu varmaa Anjunabeats tuotantoa. :D
Airvision
Kyllä vaan tää mun mielestä on ihan saitanan kova biisi!
Diggailen kovasti tosta Elon soundista.Mahtavia remixejäkin painaa.
:tongue3
MekkaFIN
Joo, laatu biisistä puhutaan! :)
breakaholic
Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mikä tuntuu vaivaavan melodista trancea nykyään eli kantava idea puuttuu.
QPS
quote:
Originally posted by breakaholic
Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mikä tuntuu vaivaavan melodista trancea nykyään eli kantava idea puuttuu.


Juu, yhdyn tuohon... Hyvä biisi, mutta ei tarjoa mitään uutta!
Torakka
Kyllähän tuo laatu biisi on
Kinde
Peruskamaa... ihan hyvin tehtyä ja sopii varmaan johonkin ASOT-settiin kun nyrkki silmään, mutta emmä tästä jaksa enempää innostua...

TonY
Ihan hyvä biisi, mutta mielestäni Pacifica - Haylo (Super 8 Mix) on parempi biisi.
Jace2
Ihan hyvä biisihän tuo Alba on, mutta mulle ainakin nyt kolahtaa vielä paremmin tuo Sonicviben & Mike Shiverin biisi Lunation (Masters & Nickson Remix) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement