|
Super 8 - Alba
|
View this Thread in Original format
| Airvision |
Mitäs mieltä jengi kyseisestä?
Mielestäni ehdottomasti yks kovimmista kiksutujauksista mitä olen vähään aikaan kuullut!!!:eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| GrimReaper |
| Samaa mieltä Mysteryn kanssa, aika peruskamaa.. ei mitenkään ihmeellinen. :rolleyes: |
|
|
| Epic Star |
| Onhan tuo Alba aikas kova biisi, mutta itse taidan tykätä enemmän Dawn:sta. Takuu varmaa Anjunabeats tuotantoa. :D |
|
|
| Airvision |
Kyllä vaan tää mun mielestä on ihan saitanan kova biisi!
Diggailen kovasti tosta Elon soundista.Mahtavia remixejäkin painaa.
:tongue3 |
|
|
| MekkaFIN |
| Joo, laatu biisistä puhutaan! :) |
|
|
| breakaholic |
| Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mikä tuntuu vaivaavan melodista trancea nykyään eli kantava idea puuttuu. |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by breakaholic
Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mikä tuntuu vaivaavan melodista trancea nykyään eli kantava idea puuttuu. |
Juu, yhdyn tuohon... Hyvä biisi, mutta ei tarjoa mitään uutta! |
|
|
| Torakka |
| Kyllähän tuo laatu biisi on |
|
|
| Kinde |
Peruskamaa... ihan hyvin tehtyä ja sopii varmaan johonkin ASOT-settiin kun nyrkki silmään, mutta emmä tästä jaksa enempää innostua...  |
|
|
| TonY |
| Ihan hyvä biisi, mutta mielestäni Pacifica - Haylo (Super 8 Mix) on parempi biisi. |
|
|
| Jace2 |
| Ihan hyvä biisihän tuo Alba on, mutta mulle ainakin nyt kolahtaa vielä paremmin tuo Sonicviben & Mike Shiverin biisi Lunation (Masters & Nickson Remix) :D |
|
|
|
|