|
Mashina - Come Back, Come Back (YoraY S Remix)
|
View this Thread in Original format
| YYoraYY |
חברי פורום טראנסאדיקט אני גאה להציג בפניכם רמיקס שישנה את פני העולם
:P
תהנו, יצרתי אותו לפני 2-3 שנים
http://members.lycos.co.uk/skelz/
משם לחטוף את
mashina__comeback_comeback_yoray_s_mix__demo_edit.mp3
תודה לדודו על האיכסון (העלוב - כך משתמע מדבריו של האכסנאי)ד*
יש שם גם סקיצה מעוררת רחמים של דודו לאמזון אז אם אתם רוצים.. תשמעו
הוא אמר לי להגיד את זה ככה:D |
|
|
| skelz |
חחחחחחח
תאכלס עלוב!
מה.. לא? :D |
|
|
| YuVaL |
אחי
אני מבין שלא קראת את הטראד עם אמיר גלמן
אתה יודע שאנחנו לא אוהבים שטויות כאלו
אז עוד לפתוח טרד חדש בשביל החרא זה
עם כל הכבוד רימיקס טוב או לא טוב, לא פה!.. |
|
|
| NyKoN |
שיא המצחיק שאנשים מנסים לעשות רימיקסים וסטים ואז נותנים לזה שם של רליס והכל וממציאים קבוצת פריצה ומוסיפים ואח"כ עוד עושים מזה רליס שלם
:D
חחחחחחח |
|
|
| DjChook |
אלון שתוק
CaN RulEz !!! |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחי
אני מבין שלא קראת את הטראד עם אמיר גלמן
אתה יודע שאנחנו לא אוהבים שטויות כאלו
אז עוד לפתוח טרד חדש בשביל החרא זה
עם כל הכבוד רימיקס טוב או לא טוב, לא פה!.. |
1. התגובה שך די עלובה.. ולא מכבדת את האשכול הזה
2. זה ממש לא מסחרי ועובר את רמת הרימקסים של "אמיר גלמן" בהליכה.. אם היית שומע היית יודע
3. דבר בשם עצמך
| quote: | Originally posted by NyKoN
שיא המצחיק שאנשים מנסים לעשות רימיקסים וסטים ואז נותנים לזה שם של רליס והכל וממציאים קבוצת פריצה ומוסיפים ואח"כ עוד עושים מזה רליס שלם
:D
חחחחחחח |
1. הרימיקס לפני שנתיים-שלוש ואז המסחריות לא הייתה כל כך גלויה לעין והקטע הזה ממש לא מסחרי
2. זה לא ישוחרר ע"י שום קבוצה מסיבה פשוטה.. אין את זה לאף אחד שעלול לשחרר את זה |
|
|
| YuVaL |
סליחה אחי
אל תגיד איזה תגובה מכבדת או לא מכבדת את האשכול
כי אני ירשום מה שבראש שלי
לא בא בטענות לאף אחד
לא שמעתי את זה בכלל
אני אומר שזה פשוט מיותר....
ואפשר לצרף את זה לטרד אחר.... |
|
|
| YYoraYY |
בונה יש כאן תגובות.. לא להאמין...
מינימום כבוד...
יובל טוב שלא... משווה אותי ליוצר אחר ועוד בלי לשמוע את הקטע שלי בכלל
אין מילים... תלא אוהב ישראלי\רמיקסים לכאלו זאת בעיה שלך, אל תפיל את זה על יוצרים |
|
|
| Flotser |
יובל אל תהיה מגעיל,
נכון זכותך להגיד מה שבא לך
אבל אם תסתכל מהצד על מה שכתבת תראה כמה זה לא במקום.
ואחי אני הקשבתי לרמיקס
לא הייתי אומר זה שיא המקצועי אבל זה אחלה של רמיקס
וגם אהבתי את העלייה ככה עם סוף הוואקל
אבל נגיד ככה באזור של
3:10
זה נשמע די מוזר ולא משהו...
אבל בעקרון שומעים יש לך סאונד טוב ובנייה טובה
והטראק אחלה אבל יש מקום לשיפור
לא יודע מה אנשים פה כאלה אנטי, אני תמיד נהנה לשמוע. |
|
|
| warpedd_ |
אחי זה לא העניין
הוא צודק שלפני 2-3 שנים המצב לא היה ככה
שכל ילד פלצן מוציא רמיקסים באיכות גרוש
ויש מספיק קבוצות חרבון ש"משחררות את זה"
כמו הדביל שזרק פה הודעה לא מזמן
רק בארץ זה קורה
:( |
|
|
| arik |
קודם כל לא לריב בפורום
חק חדש
שנית כל יובל זה באמת מעצבן אותי כמו שזה מעצבן אותך
אבל וצריך להיות טרד סטיקי של יוצרים
בין אם זה נשמע קקה ובין אם זה מיקצועי
ודבר אחרון
שמעתי את הטראק
האמת שזה לא נשמע משהו
אבל אני בעצמי לא הייתי מצליח לעשות ככה
אבל לדעתי יש פוטנציאל פשוט צריך לשאוף גבוהה |
|
|
| Origin |
| כן...זה באמת לא משהוא... זה נישמע כמו שיר שנוצר תוך 5 שעות |
|
|
|
|