return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Mashina - Come Back, Come Back (YoraY S Remix)
View this Thread in Original format
YYoraYY
חברי פורום טראנסאדיקט אני גאה להציג בפניכם רמיקס שישנה את פני העולם
:P

תהנו, יצרתי אותו לפני 2-3 שנים


http://members.lycos.co.uk/skelz/

משם לחטוף את
mashina__comeback_comeback_yoray_s_mix__demo_edit.mp3


תודה לדודו על האיכסון (העלוב - כך משתמע מדבריו של האכסנאי)ד*


יש שם גם סקיצה מעוררת רחמים של דודו לאמזון אז אם אתם רוצים.. תשמעו

הוא אמר לי להגיד את זה ככה:D
skelz
חחחחחחח
תאכלס עלוב!

מה.. לא? :D
YuVaL
אחי
אני מבין שלא קראת את הטראד עם אמיר גלמן
אתה יודע שאנחנו לא אוהבים שטויות כאלו
אז עוד לפתוח טרד חדש בשביל החרא זה
עם כל הכבוד רימיקס טוב או לא טוב, לא פה!..
NyKoN
שיא המצחיק שאנשים מנסים לעשות רימיקסים וסטים ואז נותנים לזה שם של רליס והכל וממציאים קבוצת פריצה ומוסיפים ואח"כ עוד עושים מזה רליס שלם
:D
חחחחחחח
DjChook
אלון שתוק

CaN RulEz !!!
skelz
quote:
Originally posted by YuVaL
אחי
אני מבין שלא קראת את הטראד עם אמיר גלמן
אתה יודע שאנחנו לא אוהבים שטויות כאלו
אז עוד לפתוח טרד חדש בשביל החרא זה
עם כל הכבוד רימיקס טוב או לא טוב, לא פה!..


1. התגובה שך די עלובה.. ולא מכבדת את האשכול הזה
2. זה ממש לא מסחרי ועובר את רמת הרימקסים של "אמיר גלמן" בהליכה.. אם היית שומע היית יודע
3. דבר בשם עצמך

quote:
Originally posted by NyKoN
שיא המצחיק שאנשים מנסים לעשות רימיקסים וסטים ואז נותנים לזה שם של רליס והכל וממציאים קבוצת פריצה ומוסיפים ואח"כ עוד עושים מזה רליס שלם
:D
חחחחחחח


1. הרימיקס לפני שנתיים-שלוש ואז המסחריות לא הייתה כל כך גלויה לעין והקטע הזה ממש לא מסחרי
2. זה לא ישוחרר ע"י שום קבוצה מסיבה פשוטה.. אין את זה לאף אחד שעלול לשחרר את זה
YuVaL
סליחה אחי
אל תגיד איזה תגובה מכבדת או לא מכבדת את האשכול
כי אני ירשום מה שבראש שלי

לא בא בטענות לאף אחד
לא שמעתי את זה בכלל
אני אומר שזה פשוט מיותר....
ואפשר לצרף את זה לטרד אחר....
YYoraYY
בונה יש כאן תגובות.. לא להאמין...

מינימום כבוד...




יובל טוב שלא... משווה אותי ליוצר אחר ועוד בלי לשמוע את הקטע שלי בכלל

אין מילים... תלא אוהב ישראלי\רמיקסים לכאלו זאת בעיה שלך, אל תפיל את זה על יוצרים
Flotser
יובל אל תהיה מגעיל,
נכון זכותך להגיד מה שבא לך
אבל אם תסתכל מהצד על מה שכתבת תראה כמה זה לא במקום.

ואחי אני הקשבתי לרמיקס
לא הייתי אומר זה שיא המקצועי אבל זה אחלה של רמיקס
וגם אהבתי את העלייה ככה עם סוף הוואקל

אבל נגיד ככה באזור של
3:10
זה נשמע די מוזר ולא משהו...

אבל בעקרון שומעים יש לך סאונד טוב ובנייה טובה
והטראק אחלה אבל יש מקום לשיפור
לא יודע מה אנשים פה כאלה אנטי, אני תמיד נהנה לשמוע.
warpedd_
אחי זה לא העניין
הוא צודק שלפני 2-3 שנים המצב לא היה ככה
שכל ילד פלצן מוציא רמיקסים באיכות גרוש
ויש מספיק קבוצות חרבון ש"משחררות את זה"
כמו הדביל שזרק פה הודעה לא מזמן
רק בארץ זה קורה
:(

arik
קודם כל לא לריב בפורום
חק חדש


שנית כל יובל זה באמת מעצבן אותי כמו שזה מעצבן אותך
אבל וצריך להיות טרד סטיקי של יוצרים
בין אם זה נשמע קקה ובין אם זה מיקצועי


ודבר אחרון
שמעתי את הטראק
האמת שזה לא נשמע משהו
אבל אני בעצמי לא הייתי מצליח לעשות ככה

אבל לדעתי יש פוטנציאל פשוט צריך לשאוף גבוהה
Origin
כן...זה באמת לא משהוא... זה נישמע כמו שיר שנוצר תוך 5 שעות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement