|
Mashina - Come Back, Come Back (YoraY S Remix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| דווקא רמיקס חמוד לאללה..:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| לא אהבתי במיוחד... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
קודם כל לא לריב בפורום
חק חדש
|
גם לא עם גיל.?
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
גם לא עם גיל.?
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
סליחה
תיקון לחק מספר 26 החדש
לא לריב בפורום
למעט ריבים עם גיל
תיקון לחק 27
חובה לריב עם גיל פעם בשבוע |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
חובה לריב עם גיל פעם בשבוע |
ממממ...יש לי בעיה...
אני עושה 5-9 ושבת ל-6-7 שבועות
ככה שבעצם יוצא שבועות שאני פה רק בקושי...
ואין לי זמן לריב איתו... חוץ מזה כשאני מגיע רק בסוף שבוע בדרך כלל אי אפשר לריב איתו כי יש לו מצב רוח טוב
אז לו יוצא לי כל השבועות לריב איתו...
זה לא מסתדר לי בלו"ז מה אפשר לעשות..? |
|
|
| skelz |
| אני יריב איתו בשבילך אחי :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממ...יש לי בעיה...
אני עושה 5-9 ושבת ל-6-7 שבועות
ככה שבעצם יוצא שבועות שאני פה רק בקושי...
ואין לי זמן לריב איתו... חוץ מזה כשאני מגיע רק בסוף שבוע בדרך כלל אי אפשר לריב איתו כי יש לו מצב רוח טוב
אז לו יוצא לי כל השבועות לריב איתו...
זה לא מסתדר לי בלו"ז מה אפשר לעשות..? |
אחי זה לא משנה לי מה הסיבות שלך
אתה תעלה למשפט על זה בכל מקרה
ובמשפט לפי הנתונים שנתת כרגע יחליטו לזכות אותך |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
אחי זה לא משנה לי מה הסיבות שלך
אתה תעלה למשפט על זה בכל מקרה
ובמשפט לפי הנתונים שנתת כרגע יחליטו לזכות אותך |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
איזה משפט של קצינים :)
לפני מת"ש
או אובדן ציוד שאין לאף כלב מושג מי איבד ואיך |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
איזה משפט של קצינים :)
לפני מת"ש
או אובדן ציוד שאין לאף כלב מושג מי איבד ואיך |
אני לא רואה מה מצחיק פה
עוד מילה אחת
ותעלה משפט על התחצפות!
בינתיים אין סיבה לגחך
אתה עוד לא זכאי
זה שאתה סוגר הרבה זה לא ממש אכפת לגיל
שכבר מת לשחרר את האנזימים המעצבנים שלו על אנשים |
|
|
| DjChook |
| גיל: "אני רב עם 3... אולי 4 אנשים.. ב-יום |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי.. אבל...
סתום ת'פה לפני שאני שובר לך צלע, אולי 2
בבוקס!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| YYoraYY |
חחחחחח
תמיד הטרדים שלי הופכים להייכל מריבות ראשי... |
|
|
|
|