return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hard Alliance V2
View this Thread in Original format
Ferren


10 Februari är dags för ett nytt online evet av MTR och kommer sändas mellan 18:00 - 24:00 på en tisdag!

Linan består av:

DJ Andy (Trance/Hardstyle) - Freshbeats.se
Electric Sonar (Trance/Hardstyle)
Ferren (Hardstyle) - Moments To Remember
John H (Hardcore)
ScuL (Hardstyle/Hardcore) - Holland
Warp Brothers (Club/Hardstyle) - Tyskland

All övrig information kommer på http://www.momentstoremember.mine.nu direkt efter The Beats Are Calling är klar den 27 Januari!
RebeL9
Warp Brothers!!! Äntligen! Då kan man bara förvänta sig den allra bästa hardstylen.
NooN
Och ScuL är aldrig fel :D
dj_hysterix
hardstyle o sedan hardcore...bra där :D
Connector
quote:
Originally posted by RebeL9
Warp Brothers!!! Äntligen! Då kan man bara förvänta sig den allra bästa hardstylen.



Du borde byta avatar till :rolleyes:


;)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by dj_hysterix
hardstyle o sedan hardcore...bra där :D


Nej usch och fy - det är djävulens musik. Speciellt hardcore. :nervous:

Tur att vi är olika ;)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Nej usch och fy - det är djävulens musik. Speciellt hardcore. :nervous:

Tur att vi är olika ;)


man behöver lite variation....

jag gillar uplifting men jag kan inte lyssna på det hela tiden...
psy, hardstyle(-core) o progg är andra bra stilar :)
Kongo_kim
Jag tackar aldrig nej till en fet bas :)
jeremy1984
Ska bli kul o höra hur Warp Brothers låter "på riktigt" :toothless
RebeL9
azzå guzzar med warp brothers kan ni bara räkna med Phat Bass. de har ju i princip uppfunnit basen!!
Eller som de skriver på sin egen hemsida:
"You might somehow compare the style of the Warp Brothers to Prodigy or Chemical Brothers but the truth is that they created their own creative and unique sound, like you can read in an article of the Face magazine."

Som sagt äkta pionjärer!!!
BASS BASS BASS LISTEN TO THE PHAAAAAAT BASS!!!

SMC
quote:
Originally posted by RebeL9
azzå guzzar med warp brothers kan ni bara räkna med Phat Bass. de har ju i princip uppfunnit basen!!
Eller som de skriver på sin egen hemsida:
"You might somehow compare the style of the Warp Brothers to Prodigy or Chemical Brothers but the truth is that they created their own creative and unique sound, like you can read in an article of the Face magazine."

Som sagt äkta pionjärer!!!
BASS BASS BASS LISTEN TO THE PHAAAAAAT BASS!!!


Exakt, det är precis därför de slog igenom med en låt som byggde på en simpel TB-slinga som tidigare redan hade använts i två andra låtar. Nyskapande på allra högsta nivå. :crazy:
Cosmos
BASS IN THE PLACE INTERNET

allså! !!!!!!!!!!
Warp Brothers det måste jag lyssna på !!
Uppfinnarna av PHATT BASS !!!
pionjärer aka Allah !

det ska bli en höjdare ! ! ! !!!!


åter igen :

BASS IN THE PLACE INTERNET
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement