|
Hard Alliance V2
|
View this Thread in Original format
| Ferren |
10 Februari är dags för ett nytt online evet av MTR och kommer sändas mellan 18:00 - 24:00 på en tisdag!
Linan består av:
DJ Andy (Trance/Hardstyle) - Freshbeats.se
Electric Sonar (Trance/Hardstyle)
Ferren (Hardstyle) - Moments To Remember
John H (Hardcore)
ScuL (Hardstyle/Hardcore) - Holland
Warp Brothers (Club/Hardstyle) - Tyskland
All övrig information kommer på http://www.momentstoremember.mine.nu direkt efter The Beats Are Calling är klar den 27 Januari! |
|
|
| RebeL9 |
| Warp Brothers!!! Äntligen! Då kan man bara förvänta sig den allra bästa hardstylen. |
|
|
| NooN |
| Och ScuL är aldrig fel :D |
|
|
| dj_hysterix |
| hardstyle o sedan hardcore...bra där :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Warp Brothers!!! Äntligen! Då kan man bara förvänta sig den allra bästa hardstylen. |
Du borde byta avatar till :rolleyes:
;) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
hardstyle o sedan hardcore...bra där :D |
Nej usch och fy - det är djävulens musik. Speciellt hardcore. :nervous:
Tur att vi är olika ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Nej usch och fy - det är djävulens musik. Speciellt hardcore. :nervous:
Tur att vi är olika ;) |
man behöver lite variation....
jag gillar uplifting men jag kan inte lyssna på det hela tiden...
psy, hardstyle(-core) o progg är andra bra stilar :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Jag tackar aldrig nej till en fet bas :) |
|
|
| jeremy1984 |
| Ska bli kul o höra hur Warp Brothers låter "på riktigt" :toothless |
|
|
| RebeL9 |
azzå guzzar med warp brothers kan ni bara räkna med Phat Bass. de har ju i princip uppfunnit basen!!
Eller som de skriver på sin egen hemsida:
"You might somehow compare the style of the Warp Brothers to Prodigy or Chemical Brothers but the truth is that they created their own creative and unique sound, like you can read in an article of the Face magazine."
Som sagt äkta pionjärer!!!
BASS BASS BASS LISTEN TO THE PHAAAAAAT BASS!!! |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by RebeL9
azzå guzzar med warp brothers kan ni bara räkna med Phat Bass. de har ju i princip uppfunnit basen!!
Eller som de skriver på sin egen hemsida:
"You might somehow compare the style of the Warp Brothers to Prodigy or Chemical Brothers but the truth is that they created their own creative and unique sound, like you can read in an article of the Face magazine."
Som sagt äkta pionjärer!!!
BASS BASS BASS LISTEN TO THE PHAAAAAAT BASS!!! |
Exakt, det är precis därför de slog igenom med en låt som byggde på en simpel TB-slinga som tidigare redan hade använts i två andra låtar. Nyskapande på allra högsta nivå. :crazy: |
|
|
| Cosmos |
BASS IN THE PLACE INTERNET
allså! !!!!!!!!!!
Warp Brothers det måste jag lyssna på !!
Uppfinnarna av PHATT BASS !!!
pionjärer aka Allah !
det ska bli en höjdare ! ! ! !!!!
åter igen :
BASS IN THE PLACE INTERNET |
|
|
|
|