return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
jag försvinner!
View this Thread in Original format
JayBee
om ni läser hjälptråden kan ni förstå att jag antingen försvinner för gott eller går underground ett tag.

alla har vi lite problems ibland men om det är något jag alltid kunnat göra när jag haft problem så är det att lyssna på musik men det skulle ta en veckas intensiv tankning och fin sortering för att få tillbaks det jag förlorade.

gonatt

edit: fan oxo kom just på att jag kan inte försvinna. inte ännu i alla fall jag har ju bokat kryssningen och så men aja skitsamma jag försvinner i några dagar i alla fall.. haha typ tar självmord ett par gåner sen återuppstår jag förhopnningsvis inför kryssen
reveal
Vad jag förstod så blev du av med ca 250 mp3-filer, är det så farligt?
JayBee
på sätt och vis mer.. altså grejen är att jag kan inte veta vilka filer det är jag förlorat heller. alla ligger kvar i mappen fast med helt och hållet ändrade fil storlekar och speltider. så i stortsett är min forne högt organiserade mapp nu fullständigt kataståf. altså jag repar mig men det känns bara inte så just nu :P
Vizay
ähh inget å deppa för...jag körde nått dj-program förut å la in alla filerna i playlisten...sen skulle jag göra ny playlist å tog delete....den frågade om jag ville ta bort filerna...jag klickade givetvis JA eftersom jag trodde att programmet ville ta bort dom ur playlisten men programmet tyckte att det skulle gälla totalt sett så jag blev av med över 1000 mp3 :p
SteveTranz4ever
Ja we all been there... for 1½ år sen så krasha en hårddisk för mig och jag tappade 24Gb trance... det tog väldigt hårt men med hjälp av mina kära SWETAs så kom jag snabbt på fötter igen...

Därför skall jag ge dig samma möjlighet... Du får tillgång till mina 67Gb trance som ligger på E: disken :)

Intresserad JayBee ? :gsmile:
dbl
har förlorat typ 30gig en gång... men spela roll.. e la bara att "köpa" nytt ;)
SWE_TRANCE
Vet hur det är, tror många av oss har varit med om liknande.
Jag själv tar alltid backup lite då och då nuförtiden...
Det är därför det är så billigt med DVD-brännare nu :)
10 såna skivor ca 150:-, för 45gb så tycker jag att det är helt OK pris!

EDIT: Jag använde ett program som heter EasyRecovery™ Professional när jag glömde ta backup på min ASOT-mixar på min jobbdator. Jag formaterade (format C:\) och kunde få ut alla ändå. Ruskigt smidigt, prova det så kommer nog dina filer att komma tebax skaru se :)
Ladda ner fullversion på dc bara ;)

Lycka till!
cviper
quote:
Originally posted by JayBee
om ni läser hjälptråden kan ni förstå att jag antingen försvinner för gott eller går underground ett tag.

Efter att ha läst den raden trodde jag att nåt ... riktigt allvarligt hade hänt, typ att hade kommit efter dig. :toothless

I alla fall, lycka till med att få allt i ordning igen!
AC.
Kommer ihåg när blixten tog med sig mina ca 70-100 mp3s hårt förvärvade med 28.8 och 56 modem. Det var ett par år sedan nu men inte hängde jag depp för det.
Endre

se det som ett steg till den lagliga världen. Jag tog bort mina mp3s med flit eftersom jag är skriven artist, föregå med gott exempel.

lonne
Aj,aj sånt där svider som f-n. Jag förlora drygt 45 gig trance/prog för ett år sedan.
Om du har en en ftp, så släng iväg ett pm så kan jag hjälpa dig att komma igång igen.:)
CJ InterCity
min dator krashar varje månad så jag hinner inte få ner mycket innan det är dags att börja om igen :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement