|
Infusion in nederland
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Jaja 12 maart @ earth in de melkweg
Leuke maand maar wordt dat :D |
|
|
| basd |
Interessant..
Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag.. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basd
Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag.. |
whehe, daarom sport ik nooit :D :p |
|
|
| basd |
Sommige mensen hebben genoeg aan af en toe springnichten..
Anderen gaan wel sporten, anders groeien ze dicht :) (bovendien is het ook gewoon erg leuk hoor)
Ik zie jou over twee weken geloof ik wel :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe, daarom sport ik nooit :D :p |
Nee, jij hebt je 'sport'-pillen ;) |
|
|
| Ries'79 |
| COOOOOOOOOOLLLLLLL deze gasten zijn echt ware helden voor mij!! Ik heb ze live gezien in perth!! en dat was echt een van de beste live acts die ik ooit heb gezien! |
|
|
| Three 'O Three |
| Die wil ik heel graag een keer zien! :crazy: Gaan "de jongens" ook mee??? |
|
|
| magrec |
Deze lui rocken gewoon echt.
Earth
Old Hall: live: Infusion (Aus) / DJ's Lucien Foort / Per
Café: DJ Henk supported by Jansen met Fortuin |
|
|
| ChooChoo |
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen:) Beter! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen:) Beter! |
Daar was ik ook. Halikarnas was dat, erg gave show gaven ze daar weg. |
|
|
| Donna |
Heerlijke feesten vind ik earth,deze maand isset de 13e,wil graag heen maar dunno nog.
De 12e maart wil ik er eigenlijk gewoon ZEKER bijzijn,word weer een speciale:) |
|
|
| SnuggLe |
Infusion? Mwah, weet niet of ik er heen ga.
Zooooooooo veel goede feesten feb/maart. Keuzes, keuzes. Weet niet of Infusion helemaaaaaaaaaal mijn ding is. |
|
|
|
|