|
Marco V @ DOME 30.1.2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!...I WILL BE THERE...!!!
 |
|
|
| markfeldman |
| אתם רואים, חברים ! אם רוצים אז יכולים ! |
|
|
| Hell_Copter |
לא מדבר אליי המוזיקה שלו עד כדי כך
אז אני לא ינסה אפילו להגיע היום |
|
|
| KrazyDJs |
תהנו כל מי שהולך...:D
עוד כמה שנים ב"ה שיבוא לארץ :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
כנ"ל...
וחוץ מזה..
קצת קשה...
אני עדיין פגוע מהמקרה עם ארמין
לא נורא...
עוד חודש אני 21..
עוד שנתיים למאנייק..
פעם הבאה שיבוא מישהו בעל שם שקולע לטעמי המוזיקלי אני יהפוך עולמות כדי להכנס... |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה אני גם לא חולה על מרקו וי האמת...
כאילו הוא סבבה, אבל לא דיג'יי מהפייבוריטים שלי..
בכל מקרה, אני ילך היום ל
AYS
אז מקסימום נחתוך לדום.... :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה אני גם לא חולה על מרקו וי האמת...
כאילו הוא סבבה, אבל לא דיג'יי מהפייבוריטים שלי..
בכל מקרה, אני ילך היום ל
AYS
אז מקסימום נחתוך לדום.... :) |
מה יש שם.?
ואיזה גילאים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה יש שם.?
ואיזה גילאים |
מסיבה "רגילה" של 12 שעות..
מוזיקת פרוגרסיב האוס/טרייבל..
גילאים שם זה 24+..
אבל לא באמת בודקים..אם אתה נראה גדול מכניסים בלי בעיה.. |
|
|
| markfeldman |
| בן כמה אה סמוק מאשין ? ? |
|
|
| markfeldman |
| רואים אותך היום אצל מרקו ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מקווה שהוא ינגן את הקטע החדש של חבר שלי, קיבלנו דיווח כי הפרומו כבר הגיע לידיו.
|
coldware? |
|
|
|
|