return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Marco V @ DOME 30.1.2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
!!!...I WILL BE THERE...!!!

markfeldman
אתם רואים, חברים ! אם רוצים אז יכולים !
Hell_Copter
לא מדבר אליי המוזיקה שלו עד כדי כך
אז אני לא ינסה אפילו להגיע היום
KrazyDJs
תהנו כל מי שהולך...:D
עוד כמה שנים ב"ה שיבוא לארץ :)
KosmiK-G8
כנ"ל...

וחוץ מזה..
קצת קשה...
אני עדיין פגוע מהמקרה עם ארמין

לא נורא...
עוד חודש אני 21..

עוד שנתיים למאנייק..
פעם הבאה שיבוא מישהו בעל שם שקולע לטעמי המוזיקלי אני יהפוך עולמות כדי להכנס...
Sm0keMachine
אהה אני גם לא חולה על מרקו וי האמת...
כאילו הוא סבבה, אבל לא דיג'יי מהפייבוריטים שלי..

בכל מקרה, אני ילך היום ל
AYS
אז מקסימום נחתוך לדום.... :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה אני גם לא חולה על מרקו וי האמת...
כאילו הוא סבבה, אבל לא דיג'יי מהפייבוריטים שלי..

בכל מקרה, אני ילך היום ל
AYS
אז מקסימום נחתוך לדום.... :)

מה יש שם.?
ואיזה גילאים
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה יש שם.?
ואיזה גילאים


מסיבה "רגילה" של 12 שעות..
מוזיקת פרוגרסיב האוס/טרייבל..

גילאים שם זה 24+..
אבל לא באמת בודקים..אם אתה נראה גדול מכניסים בלי בעיה..
markfeldman
בן כמה אה סמוק מאשין ? ?
Sm0keMachine
19.5

markfeldman
רואים אותך היום אצל מרקו ?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by markfeldman
אני מקווה שהוא ינגן את הקטע החדש של חבר שלי, קיבלנו דיווח כי הפרומו כבר הגיע לידיו.


coldware?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement