|
Marco V @ DOME 30.1.2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
ממממ... תאמת אני חושב שזה די חצוי הויכוח שלכם
אבל אכן ויכוח מעניין
אבל כשאתה מנהל את הויכוח הזה במקום כמו הדום בימי שישי
ולשמוע דווקא את הלפרין הרזידנט של המסיבות של נקסט בתקופה האחרונה אומר שלדעתו דיפ הוא הסגנון האהוב קשה שלא להסכים איתו...
אתה לא תשמע את עופר ניסים בחיים אומר שקלאב טראנס זה הסגנון האהוב על הישראלים
אבל תאמת
אי אפשר לשפוט בארץ שפחות מ-5 אחוז מהמועדונים מנגנים בכלל מוזיקה איכותית
וכשאני אומר מוזיקה איכותית אני מתכוון לכל הקשת הרחבה של הזאנרים הקיימים במוזיקה אלקטרונית...
אני יכול לא לאהוב בכלל ברייק ביט אמביאנט וציל
אבל אני מודע לעובדה שיתכן שיום אחד אני יגלה את סוד הקסם של המוזיקה הזאת ולאט לאט יתחיל להתחבר אליה
כבר היום אני אומר שזה פשוט סגנון מוזיקלי מדהים שפשוט אין לו מספיק חשיפה בארץ...מצד שני חוץ מדאנס מסחרי היפ הופ ראפ ופופ אין מספיק חשיפה בארץ לכלום...
יאללה כבר תנו להגיע לגיל 23
עוד שנתיים וחודש למאנייק |
|
|
| markfeldman |
הלפרין טען בפניי כי הקהל הישראלי אוהב כח !
הוא הסכים איתי כי המלודיות של ארמין הן יפהפהייות והקהל אוהב אותו, אבל הקהל הישראלי פשוט אוהב עוצמה !! ואת זה אין במוסיקה הזו.
כמוך גם אני טוען כי הקלאבטראנס זו המוסיקה אבל אני גם אוהב סגנונות דומים (למשל הסיגנון של מרקוס שולץ) |
|
|
| taltul |
| quote: | אבל תאמת
אי אפשר לשפוט בארץ שפחות מ-5 אחוז מהמועדונים מנגנים בכלל מוזיקה איכותית |
אחי אתה צודק לגמרי ואני אחד האלה שדי נמאס להם מהעובדה שראפ השתלט על סצינת המועדונים...אבל הבעיה היא שהמצב לא ישתנה בעתיד הקרוב...וזה בטוח
בעלי מועדונים - רק כסף מעניין אותם ולא האיכות של המסיבות ...
בעיה נוספת היא שהמדינה שלנו קטנה ואין לנו יותר מדי מקום להתרחב לכן תמיד שארו אותם מועדונים כמו עכשיו...
אני אישית עדיין לא מבין את הקטע של ראפ היום כי אם תסתכלו על המודונים באירופה - אין להם דבר כזה "ראפ במועדון" זה פשוט מגוחך, אם כן אז כבר במועדון המיועד רק לאוהבי ראפ וכאלה. אנשים בטח יגידו לי :צריך לגוון" אבל במצב של היום לא מדובר בגיוון אלא ב90% מוזיקה שחורה+פופ+האוס ממוסחר וכדומה.
הקטע שפשוט לא נותנים לאנשים הזדמנות להכיר מה זה טראנס איכותי...
| quote: | | הוא הסכים איתי כי המלודיות של ארמין הן יפהפהייות והקהל אוהב אותו, אבל הקהל הישראלי פשוט אוהב עוצמה !! ואת זה אין במוסיקה הזו. |
לא יכול להסכים איתך...
אני שומע את ארמין כבר 3 שנים כל וטראק שלו נותן ים של אנרגיה וכוח יחד עם המלודיות המרגשות ביותר...
| quote: | | מרקו ניגן המון טרייבל ופרוגרסיב האוס |
אם אתה מוכן להסביר..."קצת" לא מובן לי איך פרוגרסיב האוס וטרייבל קשורים למרקו וי? לדעתי זה 2 ז'אנרים המנוגדים לזה של מרקו... |
|
|
| markfeldman |
ממש לא אחי.
אילו ז'אנרים מאוד דומים לטכנו האגדי. |
|
|
| markfeldman |
ממש לא אחי.
אילו ז'אנרים מאוד דומים לטכנו האגדי.
אגב אני גם חובב ארמין מושבע, אבל זה לא נקרא עוצמה ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מגיע לדום בסביבות 02:00 לשתי דקות אחרונות של אלון הלפרין סורי המקום כבר היה מפורק.


מרקו עולה ומתחיל להפציץ...:whip:

וכן אני קולט גמד אחד חסר שיער וואי הוא נראה הרבה יותר גבוהה בתמונות ובסרטים
:rolleyes:
לצערי הרב ביותר הייתי צריך ללכת לצלם בווקס של ההומואים.
משהו ממש מפחיד איני ממליץ למי שלא הומו ללכת לשם.
היו אולי 6 בנות והיה מפורק רק בנים ויג'יי של הומואים מזדיינים.
בקיצר מפחיד למי שלא הומו!
למה כולם שם חרמנים בטירוף.
לפחות קבלתי רד-בול
:rolleyes:
יוצא חזרה לדום בשעה 03:00 מרקו ממשיך בסט מהמהם.

ופגשתי גם אח קדוש בשם תומר.

סייברים הצתרפו גם כן לחפירות!

מישהי הפוכה בטירוף חחח.

אני חופר לי בטירוף לצלילי מרקו שניגן סט כלכך כלכך טוב :whip:

ומקבל עוד חתימה לאוסף!!!
היה סט כלכך אנרג'טי וכלכך טוב ואחרי שכל הגרון היה יבש מהצרחות וכולי הייתי רטוב מזיעה
וואי עכשיו שאני חושב על זה איפה לעזזל היה המיזוג???
טוב הולך קונה רד-בול:rolleyes:
מבקש ממרקו לנגן את
SIMULATED
אחרי שניים\שלושה שירים הוא מפנק כמו גדול!!!
:eyespop:
הדבר היחיד שהיה חרא זה שדפקו לי במה ריבועית כאילו בדום תמיד יש את השני במות הריבועיות בעמצע לרקדנים כזה אז הפעם מיקמו אחת מתחת לעמדה של הדיג'יי וזה הפריע לרקוד כאילו היה פחות מקום וגם היה שם דראג חצי מסיבה אז מעצבן לרקוד כאשר יש לך רגליים של דראג מול הפרצוף.
:mad:
בסביבות 05:30 ככה מרקו מסיים לפנק אבל לא לפני פינוק בתמונה
:rolleyes:

זהו היה ממש ממש טוב נהנתי בטירוף תודה רבה
NEXT
אחלה אירוע.
עד עכשיו הקצפת של 2004.
מממ...הנה קישור לגלרייה למי שמעוניין
לאחר מכן קפצתי לאפטר באייס הייתי שם שעה וחצי גג למה לא החזקתי מעמד אחרי החפירות במרקו למרות שגם שם זכיתי ברד-בול אבל הוא כבר לא עזר חחח.
זהו מועדון הדום לא היה זדוק כך בכל שנות פעילותיו.
יאללה מתי פיקוטו מתי???
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| markfeldman |
נתחיל מזה שהאירוע של ארמין בתחילת החודש היה הרבה יותר מגניבבבבב
ועזוב אותך פיקוטו, תביאו את יוהן גילן ! ! ! |
|
|
| taltul |
| quote: | | אגב אני גם חובב ארמין מושבע, אבל זה לא נקרא עוצמה |
טוב...הבנתי אותך ...לפי המלים שלך עצומה זה הארד טראנס או טכנו...
אבל תלוי איך אתה מגדיר את העוצמה...
אצלי העוצמה היא כאשר באמצע השיר אני כולי מתפרק לחלקים קטנים ומרגיש את הקצב ומנגינה בתוך לבי כך שבא לי לבכות מהמלודיה אני רציני בא לי לבכות כזה...אבל זה "בכי" משמחה והתרגשות יתר שאני חש.
וכל זה אך ורק בזכות המלודיה האלוהית יחד עם באס-ליין מתאים... |
|
|
| taltul |
| quote: |
לצערי הרב ביותר הייתי צריך ללכת לצלם בווקס של ההומואים.
משהו ממש מפחיד איני ממליץ למי שלא הומו ללכת לשם.
היו אולי 6 בנות והיה מפורק רק בנים ויג'יי של הומואים מזדיינים.
בקיצר מפחיד למי שלא הומו!
למה כולם שם חרמנים בטירוף.
לפחות קבלתי רד-בול
|
חחחחח
יש לי מזל אחי...אני כמעט הסכמתי לבוא למסיבה הזאת...אחת הידידות שלי שכל כך רצתה שאבוא איתה לווקס הזה - עושה תבוא תבוא מסיבה אחושרמוטה...
לא שאני הומו - תמיד היתי סקרן בקטע של מסיבות הומוים כי לפי כל מי שאני מדבר איתו שם זה המסיבות ושם זה המוסיקה! - אבל בסוף התחרטתי ולא באתי - דמיינתי לעצמי מה יכול לקרות במסיבה כזאת...איזה מזל!!!! |
|
|
| markfeldman |
כל אחד וההגדרה שלו, אגב ה"בכי" הזה שאתה מדבר עליו, זה בדיוק מה שקרה לי ששמעתי אתמול את מרקו מנגן את:
SCOTT BOND - 3RD EARTH |
|
|
| taltul |
| quote: | | SCOTT BOND - 3RD EARTH |
מסכים איתך בהחלט...יצירת מופת 100%...אבל אני לא מבין פה משהו...אתם תגידו לי...מה מנגן מרקו וי?הארד טראנס?או שאני טועה...כי לפי מה שאמרתם עד עכשיו הייתה זו מסיבה של פרוגרסיב ואפליפטינג טראנס שזה נראה כמו סט של ארמין ולא ממש של מרקו וי...:conf: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by taltul
מסכים איתך בהחלט...יצירת מופת 100%...אבל אני לא מבין פה משהו...אתם תגידו לי...מה מנגן מרקו וי?הארד טראנס?או שאני טועה...כי לפי מה שאמרתם עד עכשיו הייתה זו מסיבה של פרוגרסיב ואפליפטינג טראנס שזה נראה כמו סט של ארמין ולא ממש של מרקו וי...:conf: |
אפשר לומר שהוא מנגן מטק האוס עד קלאב טראנס |
|
|
|
|