|
Octans Records
|
View this Thread in Original format
| Yavis |
Moikkas,olettekos huomanneet,että tämmönen levykauppa toimii netissä:
http://www.octansrecords.com
Tuli ostettua sieltä muutama levy ja täytyy sanoa,että palvelu oli kyllä nopeaa ja hyvää,myös hinnat on kohdallaan.
Onko teillä kokemuksia tästä,jos on niin millasia?
:D |
|
|
| thomas |
onhan mulla kokemusta ko. lafkasta. levyt
ok kunnossa, piti vähän valittaa kun myivät
viimeisen kappaleen yhdestä levystä, mut
palvelu pelaa ja hinnat kohdallaan.
hyvä lisä suomen levykauppoihin. |
|
|
| Yavis |
Mä yllätyin kyllä heidän nopeuteen ja ystävälliseen kohteluun asiakasta kohtaan.Uskon että tästä lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mikä on vaan hyvä asia.
:stongue: |
|
|
| MekkaFIN |
| Eipä tuolla näyttäny oikeen mitään konemusaa cd-muodossa olevan, mitä jaksais tilata. Mutta bookmarkkeihin meni, jos jatkossa jotain ilmestyis. |
|
|
| Chris d(-_-)b |
| quote: | Originally posted by Yavis
Uskon että tästä lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mikä on vaan hyvä asia.
:stongue: |
Se olisi erittäin toivottavaa sillä henkilökohtaisesti alkaa pikkuhiljaa nyppimään tuo SBn monopoliasema suomess.a |
|
|
| Yavis |
Juuh, Sb on aika pitkään "hallinnut" alaa.Siksi tykkään että tulee uusia kotimaisia Yrittäjiä mukaan,Eli Octansille Erittäin iso hatun nosto:tongue2 Ja toivotaan että pysyy viel pitkään mukana.
Musta noitten sivut ovat viel erittäin yksinkertaiset ja selkeät,ei turhaa sälää. Valikoima on viel aika suppea tosin... |
|
|
| Puuhis |
| Tuntuu että Yavis olisi tuolla töissä. ;) läppä läppä. Aika suppea valikoima vielä tähän asti, mutta jotain helmiä löytyy esim. käytetyistä levyistä. Tsemppiä vaan Octansin posselle, tulee varmasti ostettua tuolta jotain.:) |
|
|
| digitalbeat666 |
| eipä oikein osannu mitään tuolta ettiä, oon kyllä streetbeatista tilannu Daft Punkin levyn. Täytyy sanoa että tuolla octanissa tällä hetkellä turhan suppea valikoima mun makuun. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Valikoima tosiaan näyttää melko suppealta ja tuo kirjoitusvirheiden määrä biisien nimissä on suorastaan hirvittävä! |
|
|
| GrimReaper |
| Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehkä ens viikolla. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehkä ens viikolla. |
Joo, mutta koitapa searchilla ettiä jotain kun sitä ei löydykään kirjoitusvirheen vuoksi... |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Joo, mutta koitapa searchilla ettiä jotain kun sitä ei löydykään kirjoitusvirheen vuoksi... |
Niin no, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Hyvä huomio. |
|
|
|
|