|
Guusje Nederhorst Overleden ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Flippe
Wat is het toch ook een klote ziekte:( |
IDD, denk dat deze ziekte de meeste levens eist van alle ziektes in Nederland.
| quote: | Originally posted by Flippe
dat het allemaal zo snel kan gaan! |
Ben maar blij voor haar en dinand dat het zo snel is gegaan.
Triest maar waar, mijn oma heeft er heel lang en vreselijk aan geleden.
| quote: | Originally posted by Blik
De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand.
En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal... |
Ik heb dat toen ook gezien en toen hadden mijn moeder en ik het er nog over dat het dan wel is heel slecht zou kunnen gaan.
Nog even op vakantie, met zijn 3-en genieten nu het nog kan.
Mensen die al enkele maanden aan zo'n ziekte lijden voelen "de dood aankomen" (zegt men) :(.
Zoals multatuli schreef: "Het kan verkeren"
Zoals de nummers van Rank beweren: "Many miles too soon" & "Such is life"
Enjoy! as long as it lasts.
[edit]
| quote: | Originally posted by franzelare
jammer, was geen lelijk wijf... |
Als ze lelijk was had het dan niks uitgemaakt?
Was het dan minder erg...
[/edit] |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Raymond
Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........ |
Gelukkig kijkt niet iedereen er zo tegenaan :rolleyes: (je hebt gelijk hoor, maar dat zeg je toch niet?!) |
|
|
| Creamfields23 |
| Dit is echt jammer. Ik hoop echt van harte dat ze ooit nog eens een medicijn vinden voor deze ziekte. |
|
|
| Optimus |
| jeetje, wat erg voor Dinand:( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
jeetje, wat erg voor Dinand:( |
ja en voor dat kind dat het zonder moeder moet doen :(
echt zo klote dit allemaal, hoewel je zo'n iemand niet kent doet het je toch een gevoel van medeleven geven. |
|
|
| Teknikol |
| ja kut allemaal natuurlijk |
|
|
| Joost008 |
Dit zal echt zwaar zijn voor Dinand als het waar is dat zijn vorige vrouw ook al aan kanker is gestorven...
RIP |
|
|
| robin |
heel erg. verschrikkelijk veel strekte toegewenst aan dinand en die kleine.
Raymond heeft wel gelijk, maar dit lijkt me niet de tijd en plaats om daar op in te gaan.
Robin
:( |
|
|
| jp |
Zo'n vrolijke meid :( :( :(
Sterkte aan Dinand en alle vrienden + familie! |
|
|
| BaRTeZ |
zo jong, net moeder en dan is het allemaal over :(
Dinand die voor de tweede keer een vrouw verliest aan deze verschrikkelijke ziekte, dat wens je niemand, maar dan ook echt niemand toe.
Sterkte :( |
|
|
| eieregooie |
:(
[EDIT]
Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren. Het kereltje werd genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed.
www.nu.nl
[/EDIT] |
|
|
|
|