return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Guusje Nederhorst Overleden ...
View this Thread in Original format
DjRV

:( :( :(
TranceFool
Ja, echt verschrikkelijk :(, ook nog een kind van een paar maanden oud :(
Raymond
Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........

Rank 1 heeft er een nummer van "Such Is Life"
tango
Heel triest dit :confused: En dit is vele malen zieliger dan alle bejaarden die vandaag door ouderdom zijn gestorven! Deze vrouw had nog een kind op te voeden en een heel leven voor zich. Ze kreeg in September te horen dat ze ziek was en 4 maanden later is ze overleden.......... Erg jammer
Ding Chavez
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...
Flippe
Egt erg dit! Zo'n jonge vrouw.. moeder van een pas geboren baby! :(

Wat is het toch ook een klote ziekte:( dat het allemaal zo snel kan gaan!
Blik
De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand.

En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal...
Asperge
RIP

Heel erg vervelend en zo jong nog:(
Ruben_Dubbink
helemaal stil van de tekst die Dinand voor haar heeft geschreven....
Jesse
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...

Ja niet normaal...hoeveel pech moet je hebben? Echt super triest op zo'n jonge leeftijd...

franzelare
jammer, was geen lelijk wijf...
Freezel
Ik kom mijn ogen niet geloven toen ik het las, zonde dat iemand met een pasgeboren kindje of zo'n leeftijd overlijdt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement