return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Weekender-tråden
View this Thread in Original format
zamson
Någon som ska till weekender ikväll? Jag funderar på o dra dit - var ett bra tag sen!
staz
kanske
mindshooter
Ikväll ere state i dianas källare som gäller för mig :)
SteveTranz4ever
Hmmmm.......... nääää... ska nog åka till Holland istället på Trance Energy... sorry att jag bangar :toothless
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hmmmm.......... nääää... ska nog åka till Holland istället på Trance Energy... sorry att jag bangar :toothless


ehh, dålig stil :p
SteveTranz4ever
Orkar inte starta en ny tråd för lite bilder... slänger upp dom här från Weekender den 6e Februari :)

Var en hela trevlig kväll... lite TAs på plats man kunde surra med... Can, Zamson, mindshooter, Proximus, Zliten (som lär va sliten som fan imorrn, skulle upp tidigt å jobba :p Å sen med all den mängden ouzo i kroppen :p )



























zamson
sköna bilder steve.... vi borde ha en officiell weekender eftersnack tråd!
Can
fyyfan va mäktigt haha! man ser verkligen ut som en taliban :crazy:
Proximus
Brorsan du är vild, det där skägget är fan you're style baby
Zliten
Jag e bara lite trött... Sov inte en blund inatt typ... Har jobbat hela dagen... Drömde mardrömmar om Özgur och omid att de gjorde inbrott i mitt rum och snodde mitt nya logitech tangentbord hehe :haha:

Bra bilder där Steve... är ganska nöjd med min som jag tog på dig.. :eyespop:

ice_key
quote:
Originally posted by Zliten
Drömde mardrömmar om Özgur och omid att de gjorde inbrott i mitt rum och snodde mitt nya logitech tangentbord hehe :haha:



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
SteveTranz4ever
Zamson & CO som åkte med hem i trance-mobilen... Har kollat upp den grymt sköna progg låten jag körde i bilen, det var Martin Accorsi & Jeremy Bassetti - Until The End (original mix)...
Har även lagt den i roten på FTPn så ni kan ta en liten titt... grymt skön ! Ser gärna att den spelas snart på Weekender...

Skivan jag hade i bilen var Deep Dish - Global Underground 025 CD1



http://www.discogs.com/release/161458





[edit] Föresten... vem tusan är det här (från 30/1) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement