|
Weekender-tråden
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| Någon som ska till weekender ikväll? Jag funderar på o dra dit - var ett bra tag sen! |
|
|
| mindshooter |
| Ikväll ere state i dianas källare som gäller för mig :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hmmmm.......... nääää... ska nog åka till Holland istället på Trance Energy... sorry att jag bangar :toothless |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hmmmm.......... nääää... ska nog åka till Holland istället på Trance Energy... sorry att jag bangar :toothless |
ehh, dålig stil :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Orkar inte starta en ny tråd för lite bilder... slänger upp dom här från Weekender den 6e Februari :)
Var en hela trevlig kväll... lite TAs på plats man kunde surra med... Can, Zamson, mindshooter, Proximus, Zliten (som lär va sliten som fan imorrn, skulle upp tidigt å jobba :p Å sen med all den mängden ouzo i kroppen :p )













 |
|
|
| zamson |
| sköna bilder steve.... vi borde ha en officiell weekender eftersnack tråd! |
|
|
| Can |
| fyyfan va mäktigt haha! man ser verkligen ut som en taliban :crazy: |
|
|
| Proximus |
| Brorsan du är vild, det där skägget är fan you're style baby |
|
|
| Zliten |
Jag e bara lite trött... Sov inte en blund inatt typ... Har jobbat hela dagen... Drömde mardrömmar om Özgur och omid att de gjorde inbrott i mitt rum och snodde mitt nya logitech tangentbord hehe :haha:
Bra bilder där Steve... är ganska nöjd med min som jag tog på dig.. :eyespop: |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Zliten
Drömde mardrömmar om Özgur och omid att de gjorde inbrott i mitt rum och snodde mitt nya logitech tangentbord hehe :haha: |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Zamson & CO som åkte med hem i trance-mobilen... Har kollat upp den grymt sköna progg låten jag körde i bilen, det var Martin Accorsi & Jeremy Bassetti - Until The End (original mix)...
Har även lagt den i roten på FTPn så ni kan ta en liten titt... grymt skön ! Ser gärna att den spelas snart på Weekender...
Skivan jag hade i bilen var Deep Dish - Global Underground 025 CD1

http://www.discogs.com/release/161458
[edit] Föresten... vem tusan är det här (från 30/1) :D
 |
|
|
|
|