return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Weekender-tråden (pg. 3)
View this Thread in Original format
Versace
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det kommer ett gäng trevliga Weekender kvällar framöver... fler kvällar är presenterade på Fokused hemsida nu

Parham
Band Of Brothers: Özgür Can, Ruozbeh Delavari, Omid R
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040409.htm

Jokke
YA'MO
Raymond Baaklini
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040416.htm

James Holden
Petter
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040423.htm

Atmos
JdotP
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040430.htm


det verkar också sista månaden för weekender på GK, sen blir det inget mer...:wtf: :mad:
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Det kommer ett gäng trevliga Weekender kvällar framöver... fler kvällar är presenterade på Fokused hemsida nu

Parham
Band Of Brothers: Özgür Can, Ruozbeh Delavari, Omid R
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040409.htm


den där kvällen är ju ett måste, BoB får man bara inte missa :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Versace
det verkar också sista månaden för weekender på GK, sen blir det inget mer...:wtf: :mad:


Jo då sen har vi hela Maj också med
Nils Noa
Je Haugfors
Inkfish
Dana Bergquist
Deep Nature
Henrik Löwenhamn
Andy Jarrod


Så de e bara å ladda :D Weekender rullar på hela tiden men det går inte att med säkerhet att lägga ut allt på en gång antar jag... dom har säkert ett jäkla jobb med att jaga rätt på passande DJs :)


quote:
Originally posted by Vizay
den där kvällen är ju ett måste, BoB får man bara inte missa :D

Håller med :)
lonne
quote:
Originally posted by staz
är du seriös eller? :P
har ärligt talat ingen aning.


Petter är sjukt grym, både som producent och dj. Jag har bara sett honom vid ett tillfälle och var verkligen imponerad.
SteveTranz4ever
JÄVLA HORMYNDIGHETER !

quote:
Från FOKUSED senaste nyhetsmail

Göta Källare, the venue for Weekender has for long been trying to get a permanent 4 o’clock licence. A task they found harder than you can imagine. It seems that the Swedish authorities are still having “problem” with club culture and electronic dancemusic, as they have told GK that they cannot get this licence fixed permanent as long as they are doing clubs playing house music!!! Something that can be essential for GK, or any other nightclub! Due to that GK have now decided to play it safe in hope of getting this license. Which means no more Weekender at GK from May forward. Sad news indeed!
Sorrow
Det där är inte den förklaring jag hört, men ok..
staz
vad har du hört?
Kraith
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
JÄVLA HORMYNDIGHETER !


Ja fan, man blir så jävla trött! Varför ska ett ställe få ha öppet längre bara för att de spelar hiphop, rock, eller vad som helst icke-elektronisk-dansmusik?!? :whip: :whip: :whip:
Proximus
eftersom de tyngre drogerna flödar fritt i edm klubbar.

iofs finns koks i brats ställen, men bratsen föräldrar är de som styr Sverige så de ställena kan man inte stänga =|

antingen måste man inse att droger alltid kommer förekomma med musik, särskilt edm (elektronisk dansmusik) eller så får man helt enkelt göra som Svenska staten gör idag, motverka alla edm klubbar.
SteveTranz4ever
Ja då var det dags för Weekender igen på fredag...

Jag kommer med största sannolikhet dra dit för att lyssna på Parham & Band Of Brothers.
För er som inte vet vilka Band Of Brothers är så består dom av Özgur Can, Omid R och Rouzbeh Delavari...

Versace
jag kan nästan lova er hur bra musik som helst...
riktigt dansant blir det...
AC.
Tråkigt att höra. Hoppas ni jobbar vidare med att försöka köra veckovis. Vorre väldigt tråkigt om ni gick över till färre men större evenemang som mondaybar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement