|
Hasselt en omstreken - meeting? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Meltos |
Nah, is inderdaad e goe voorstel, we zijn toch me voldoende he, so count me in... :D
Zou zo zegge, doen't we't deze week of volgende week :rolleyes: ? Ben ok vrij deze week, ma ben der toch wel in de buurt, dus aucune problem pour moi... |
|
|
| SilentEagle |
| Voorlopig voorstel van Miss Z, CygnusX en mezelf:Dinsdag 10 Februari, ofwel in de namiddag ofwel in de avond... Lukt die datum voor iedereen een beetje, of niet? En vooral dan voor de mensen die van ver(der) komen: liever namiddag of avond? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
En vooral dan voor de mensen die van ver(der) komen: liever namiddag of avond? |
Ja, denk dat het het beste is als we degene die van ver(der) moeten komen laten beslissen. Voordeel van namiddag is dat er nog een bus terug is. Voordeel van 's avonds is dat het een gezellig trancefeestje kan worden bij SilentEagle of bij mij op kot :)
Als dinsdag past natuurlijk :cool: |
|
|
| SilentEagle |
| Hasseltse Gele Taxi vanuit centrum Hasselt naar LUC en omstreken is maar 10 euro overdag, en 15 euro snachts. Gedeeld door 4-6 valt da goed mee. :) En van aant LUC kunt ge wel naar overal bussen nemen, niet? Kweet ni, ik ben ni zo'n busmens... |
|
|
| CygnusX |
En van aant LUC kunt ge wel naar overal bussen nemen, niet? |
Yep, daar passeert om het kwartier de 45, naar Genk of naar Hasselt. |
|
|
| Nyah |
Voorlopig voorstel van Miss Z, CygnusX en mezelf:Dinsdag 10 Februari, ofwel in de namiddag ofwel in de avond... Lukt die datum voor iedereen een beetje, of niet? En vooral dan voor de mensen die van ver(der) komen: liever namiddag of avond? |
Ow, damn, ik had in een andere thread gezegd (van privé beta meeting) dak de 24e februari niet kon, omdat ik dan naar een bruiloft moet.. ma nu heb ik me een (klein) beetje vergist :o
T zit nl zo... ze zijn de 24e januari al getrouwd... in Hasselt voor de gemeente en tis dus de 10e februari dat ze voor de kerk trouwen... Ja echt stom van mij, maja, met de examens, ik denk dat mijn hersenen een serieuse overload moesten verwerken en daarom crashen ze eens af en toe, he :p
In ieder geval... de 10e februari gaat dus helaas niet voor mij. Ik kan er niet onderuit, aangezien ik getuige ben ;) Als t mogelijk is.. een ander datumke, of anders doen jullie maar door met de 10e feb, dan kan ik er gewoon ni bij zijn. :( |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ow, damn, ik had in een andere thread gezegd (van privé beta meeting) dak de 24e februari niet kon, omdat ik dan naar een bruiloft moet.. ma nu heb ik me een (klein) beetje vergist :o
T zit nl zo... ze zijn de 24e januari al getrouwd... in Hasselt voor de gemeente en tis dus de 10e februari dat ze voor de kerk trouwen... Ja echt stom van mij, maja, met de examens, ik denk dat mijn hersenen een serieuse overload moesten verwerken en daarom crashen ze eens af en toe, he :p
|
:whip: zo gaat dat wel niet eh!!! :p:toothless
| quote: | Originally posted by Nyah
In ieder geval... de 10e februari gaat dus helaas niet voor mij. Ik kan er niet onderuit, aangezien ik getuige ben ;) Als t mogelijk is.. een ander datumke, of anders doen jullie maar door met de 10e feb, dan kan ik er gewoon ni bij zijn. :( |
we kunne da wel verplaatsen op een andere dag :) maandag gaat wel voor mij... of woensdag de 11de? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Miss Z
we kunne da wel verplaatsen op een andere dag :) maandag gaat wel voor mij... of woensdag de 11de? |
Ok, ik ga met mijn lessenrooster bij de hand eens kijken wanneer ik kan in de week van 09/02 tot 13/02. Ik wil ni graag lessen missen die week, omdat we een nieuw semester beginnen en ja... om de eerste les al te missen... :nervous: doe ik ni graag
Maandag gaat voor mij, ik heb dan enkel seminarie van 14u30 tot 17u30. Dus ervoor of erna.
Woensdag...euhm...zal er vanaf hangen in welke staat ik dinsdag was...Of t laat is geworden of ni :p
Ma waarschijnlijk ga ik woensdag toch naar de les omdat ik van 9u-11u al les heb...:( (wiskundige economie ...) en dan heb ik vrij tot 14u.
(Heerlijk die springuurtjes op t luc... :rolleyes: )
Van 14u-17u weer les (Mediatechnologie...)
Dus woensdag zal eventueel wel lukken tussen 11u-14u ofwel na 17u...
Donderdag heb ik de godganse dag les, na 17u gaat weer voor mij.
En vrijdag heb ik vanaf 13u vrij.
Nou ja, ben moeilijk he ;) |
|
|
| CygnusX |
Woensdag heb ik les van 14u tot 16u, dus dan zou het daarna (of ervoor) moeten zijn.
Maandag kan ik de hele dag. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Woensdag heb ik les van 14u tot 16u, dus dan zou het daarna (of ervoor) moeten zijn.
Maandag kan ik de hele dag. |
Waarschijnlijk ist t beste als we t 's avonds doen. Zehra en ik komen uit Maasmechelen, ma we zullen dan wel proberen om met de auto te komen, dus hoeven we niet naar die bussen te kijken. |
|
|
| Meltos |
Maandag en woensdag kan'k ok der is geen enkel probleem, ma misschien beter maandag, as de jongedame hier, dinsdag e fijne bruiloft heeft... en dan nog wel as getuige, maakt het nog wel fijner vin'k :D
As er probleme zouden zijn met't vervoer vo terug te gerake, wil'k mij gerust ter beschikking stelle, heb toch e voiture op kot dus en Maasmechelen valt in afstand gerust nog mee ;) |
|
|
| CygnusX |
Het ziet er naar uit dat het maandagavond wordt.
En wat gaan we dan doen?
We kunnen naar de fitlink (poolen) of naar sportopolis (bowlen) of bij iemand op kot een trancefeestje houden :) |
|
|
|
|