return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Hasselt en omstreken - meeting? (pg. 3)
View this Thread in Original format
SilentEagle
quote:
Originally posted by CygnusX
Het ziet er naar uit dat het maandagavond wordt.

En wat gaan we dan doen?
We kunnen naar de fitlink (poolen) of naar sportopolis (bowlen) of bij iemand op kot een trancefeestje houden :)

Maandagavond zou normaal onder voorbehoud moeten lukken voor mij, zolang het ni te laat word (heb nog plannen later op de avond :cool: ). Hangt wel van die plannen af of ik dan in Diepenbeek ben... Maar normaal wel.

Die keuze aan entertainment, tis toch overweldigend... :rolleyes: :p
Zehra
quote:
Originally posted by Meltos
Maandag en woensdag kan'k ok der is geen enkel probleem, ma misschien beter maandag, as de jongedame hier, dinsdag e fijne bruiloft heeft... en dan nog wel as getuige, maakt het nog wel fijner vin'k :D

As er probleme zouden zijn met't vervoer vo terug te gerake, wil'k mij gerust ter beschikking stelle, heb toch e voiture op kot dus en Maasmechelen valt in afstand gerust nog mee ;)

thanks Meltos... ge zijt een schat :toothless maar we zullen je op de hoogte houden ;) kga eens zien of ik die dag de auto kan krijgen, of anja eventueel haar auto kan krijgen ;)
Zehra
quote:
Originally posted by SilentEagle
Maandagavond zou normaal onder voorbehoud moeten lukken voor mij, zolang het ni te laat word (heb nog plannen later op de avond :cool: ). Hangt wel van die plannen af of ik dan in Diepenbeek ben... Maar normaal wel.

Die keuze aan entertainment, tis toch overweldigend... :rolleyes: :p

voor mij maakt het nie veel uit... als 't mah gezellig wordt eh :p
SilentEagle
Da hebt ge zelf in de hand he Z... :)
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
thanks Meltos... ge zijt een schat :toothless maar we zullen je op de hoogte houden ;) kga eens zien of ik die dag de auto kan krijgen, of anja eventueel haar auto kan krijgen ;)

Den auto moet naar de keuring, hopelijk wordt ie niet afgekeurd ;) Ma normaal gezien, zou t geen probleem moeten zijn om de auto te krijgen die dag (me hopes :p ) Tenzij natuurlijk mijn broer die echt hééél dringend nodig heeft. We shall see.
Zehra
ok... mother is gone now (:() & she left the car! :toothless whiii... vervoer is dus al geen probleem...

mah vraagje? om hoe laat en waar? :)
Zehra
quote:
Originally posted by Zehra
ok... mother is gone now (:() & she left the car! :toothless whiii... vervoer is dus al geen probleem...

mah vraagje? om hoe laat en waar? :)

hmm guys & girls ;)... kmoe wel wete om hoe laat en waar eh... :(
CygnusX
Zehra en ik hebben net overlegd : 5u op de agora van het LUC (of van Universiteit Hasselt :rolleyes: ). Past dat voor iedereen?
Meltos
Yep, vo mij moet 17u wel gaan... Ben al blij dat nie in den avond is want om 22u gaan we na da fakbar :D :p
SilentEagle
5u is ideaal... Maar waar op de agora, da ding is zo groot? :)

Btw, tis wel een fakFUIF deze keer he, Meltos. :p

Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Zehra en ik hebben net overlegd : 5u op de agora van het LUC (of van Universiteit Hasselt :rolleyes: ). Past dat voor iedereen?

quote:
Originally posted by Nyah
Maandag gaat voor mij, ik heb dan enkel seminarie van 14u30 tot 17u30. Dus ervoor of erna.

Doet u maar, ik ben er dan niet bij, aangezien ik ook nog net een mail gehad heb om te laten weten dat t seminarie een half uur later begint.
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Doet u maar, ik ben er dan niet bij, aangezien ik ook nog net een mail gehad heb om te laten weten dat t seminarie een half uur later begint.

dus als ik het goe begrijp heb je seminarie tot 6... om zes uur op de agora dan? past dat voor de rest?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement