|
Jag söker "Niclas Lundqvist" a.k.a. "Nord Light"!
|
View this Thread in Original format
| psystamp |
Vet inte om han heter nordlight.. men jag hittade en som hette det på detta forum.
Försökte söka ett nordlight. men hittade inget..
Jag har letat efter honom i snart.. säkert ett helt år.
Varför?
Tja.. det vill ja ta med honom.
(inget fuffens alltså.)
//Johan a.k.a. psystamp on psystamp.net |
|
|
| Aendy |
| Nordlight har varit elak... Har du tagit någon annans trolovade? Fett med nyfikna alla kommer vara. Jag vill utlysa en tävling, gissa vad det är snubben ovan vill Nordlight eller ännu hellre, vad har Nordlight hittat på som gjort att snubben jagat honom i minst ett år. Närmst vinner en friplåt till juniorinnebandiie i Stockholm ;) |
|
|
| Powell |
| torped ? :toothless |
|
|
| reveal |
| [kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode] |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
[kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode] |
ROFLOL :D :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
[kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode] |
:stongue: indeed! Fett me indeed!
A PM should do it |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Fett med mystiskt |
det tycker inte jag :rolleyes: :disbelief |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
det tycker inte jag :rolleyes: :disbelief |
Du vet kanske nåt som vi andra inte vet? :disbelief |
|
|
| psystamp |
hahaha.. pojkar pojkar..
o flickor..
nej nej..
han är stor för mig :=)
han är en av mina idoler.. som britey spears är för många..
han är spears för mig.. typ..
han har inte gjort nånting dumt.. hehe.. har har fyllt mitt live med mycket GOTT :=) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by psystamp
han är en av mina idoler.. som britey spears är för många..
|
Dock inte för så många på TA skulle jag tro :p |
|
|
| psystamp |
| quote: | Originally posted by reveal
Dock inte för så många på TA skulle jag tro :p |
Vadå? Är han inte omtyckt? |
|
|
|
|