return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vilken är din Favorit Trance Video?
View this Thread in Original format
BrainmaN
Satt o funderade på trance videor själv ser jag inte så mycket av det förutom det jag plockar hem, vilket inte är mycket alls än så länge men jag ska se till att få ett stort sortiment på det oxå.

min favorit video är nog

Veracocha - Carte Blanche

nå har ni någon?
JayBee
hmmm jag har knappt sett någon trance video överhuvudtaget. räknas steve's videos? :D

(faktist så ser jag hällre en steve video till en låt än nått annat tråkigt skit.. typ som rank 1 - Breathing.. as skön låt men videon är ju dö trist.. jag hadde hällre sett lite random party shots liksom)
Versace
crw - i feel love e en klar favorit...
montana
just nu:
delerium feat. rani - underwater (rank 1 remix)
Goldiluxe
dansmusik video tycker jag
den dar med dem ackligt oljiga brudarna e cool :)

satisfaction laten..
staz
haha.. you got the taste baby :)

personligen är Steves midway & fokused filmer mina favoriter :).. Cosmic filmen från TE2003 är grymt nice också.. gåshud varje gång när matrix protect the innocent spelas o steve gör den niceiga effekten med tjejen som har solglasögon.

m.a.o. årets regissör: steve.
JayBee
staz: du har rightooo!

fan steve, hoppas du börjar en ny trend inom musik videos, typ random party footage. jag hatar när det står en massa negrer med badhandukar över huvudet och spelar chimpans-hanar och så är det alltid skit många tjejer som gnider rumpan i deras mellandelar :)

nä ska det vara video så ska det vara steve.. ät det rätta ät steve. go och glad, steve. smaskens till sista steve-choklá. sveriges mest köpta steve. mmmmm... steve-aboo

osv u get the point :D
dbl
fan då... hade nån video i huvét.. men kommer inte på vilken det va nu.. hmm. schobbigt....

M (A&B remix) videon e iallafall hel grym
CJ InterCity
har inte sett så många. men Blank & Jones - Watching The Waves var ganska skön :)
NooN
Airscape - L'Esperanza är inte fel asså :) Söt ängel i den :D

dbl
quote:
Originally posted by n0bben-
rank 1 - airwave
kai tracid - too many times


dem e riktigt bra också ja
Dioxys
håller med dbl :) ayumi hamasaki - m (above and beyond mix)

jag är mäktigt impad av dessa effekter :) kommer ihåg på TE när jag kom på mig själv "just fan, dansa skulle jag också" stod och stirrade på skärmarna jävligt länge och var så jävla impad på effekterna de hade där :)

ootroligt snygga :) vill kunna göra sånt själv fan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement