return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
De BETA's gingen op vakantie en namen mee...
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`--
Aangezien het niet altijd ontopic moet zijn en het de laatste tijd nogal kalm is hier:

Als jij op vakantie zou gaan naar een onbewoond eiland (met een hoop beta's), wat neem je dan mee?

1. voorwerp
1. lied
1. extra persoon
1. DJ
1. soort drank
1. soort voedsel

(kwestie van het is wa origineler te maken dan 'wat is uw favoriete...)
super-styleR
1. survivaldingen
1. lady blue markus schulz mix ^^
1. a nice girl :p
1. ferry !
1. lots of beer
1. fritte :D
[BE]FusioN`--
1. enorm dik boek waar je veel uit kan leren over vanalles (dingen bouwen etc, electronica, whatever, noem maar op...). Ik zou wel andere dingen kunnen bedenken maar die zouden me niet half zo lang bezighouden als dat boek, en daar kan ik dan nog iets uit leren :)
1. sonic inc - a taste of summer... een van mijn alltime favoriete plaatjes en aangezien ik die vandaag net heb gevonden -> effe hyped doen :p
1. broer denk ik :)
1. PvD
1. versgeperst fruitsap
1. pizza :)
emma
tandenborstel
way out west - mindcircus (gabriel & dresden club mix)
M-J
armin van buuren
rode wodka-red bull
nutella :D
Tiger777
1)Toch mijn draaitafeltjes...Ik kan ze niet missen.
2)Rank 1 - airwave (mijn favorietje)
3)1 Nice girl (naar analogie ;) )
4)ha, mezelf tiens :)
5)Een paar bakken palm :)
6)petit beurrekes van LU :)
super-styleR
Draaitafels op een onbewoond eiland , mag je ook ineens een stroomnetwerk meenemen (y) :D
[BE]FusioN`--
idd, draaitafels zijn verschillende voorwerpen, en platen ook nog eens... dan is het hele 'één lied' gedoe ook om zeep hé ;)
Zehra
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Aangezien het niet altijd ontopic moet zijn en het de laatste tijd nogal kalm is hier:

Als jij op vakantie zou gaan naar een onbewoond eiland (met een hoop beta's) , wat neem je dan mee?

(kwestie van het is wa origineler te maken dan 'wat is uw favoriete...)


:D alle beta's? dan hoef ik ei al nie als extra persoon mee te nemen :p:p:p

1. voorwerp
big party equipment... (alles erop en eraan ;))

1. lied
khoef geen liedjes mee te nemen aangezien ik een feestje ga bouwen :D

1. extra persoon met zijn platen eh :p
Markus Schulz whiiiiiiiiiii

1. DJ met zijn platen eh :p
hehe nu hoef ik hier geen markus te schrijven ;) ferry komt al mee... avb ook :) en pvd lees ik hieronder... ja dan moet ik iemand anders meenemen zeker :) ok dan neem ik M.I.K.E. mee :)

1. soort drank
smirnoffffffffff iceeeeeeeeee

1. soort voedsel
ooh lekkere dürüm mmm heb honger gekrege...
pooley
code:
Ik alleen...


1. Zelfgemaakte flightcase met draaitafels/mixer/boxen/versterker/platne in. (Het bestaat dus ni zagen :) )
1. AvB - Burned with desire
1. Choco, men kat
1. Avb (om een proces aan te gaan tegen wie mij op da eiland gedropt heeft.
1. Wodka-orange
1. Soep

code:
Met de betas


1. Mega fenomenaal groot bed.
1. AvB - Burned with desire
1. Choco, men kat.
1. Snoop Dog
1. Water (day after brrrr)
1. Koei aant spit
SilentEagle
1) Ijskast. Warm bier is een big turn-off...
2) Underworld - Born Slippy
3) M'n drum 'n bass broertje :whip:
4) Eyal Barkan
5) Aangezien we al verse sinaas hebben... Looza ACE... :D
6) Een volledige shoarmarol

lievez
ne radio me dikke schijven

bakken bier dat gene naam heeft

en gerief om te bbq'en elken dag :)

paar chearleaders van america

laptop me satteliet verbinding (vo nieuw mp3's te downen enzo en ;))
SilentEagle
Barbecue... hmmm.... :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement