return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
SWETAshirt Omröstning Framsida (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
oxå röstat... men asså dom två som leder nu passar ju inte alls ihop ju =/
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
oxå röstat... men asså dom två som leder nu passar ju inte alls ihop ju =/
Majoriteten bestämmer men min personliga åsikt är att du har rätt... folk kanske inte hgar tänkt på en sån sak vad vet jag.
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
oxå röstat... men asså dom två som leder nu passar ju inte alls ihop ju =/


Jag håller med... konstigt att det blev så förresten, de allra flesta lär ju hålla med oss? :) Aja :p
AnD
mmm, nu har jag röstat...
SWE_TRANCE
hehe, kommer nog bli en del diskussioner om det här... :)
Kom å tänka på en sak, "sweta" finns ju inte med någonstans på de bidragen som leder...:rolleyes:
Egentligen så skulle man haft olika kriterier som orginalbidragen skulle uppfyllt, typ "sweta"...men men, det är lätt att vara efterklok :p
U121
E lite svårt ju, ettan å femman går lika bra :D
ettan för den e snygg, femman för den e lite mer diskret, som det ska va på tshirt-framsidor...

uusch va svårt!
kan inte nån trevlig mod som mindshooter ta å lägga en röst på varje från mej :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hehe, kommer nog bli en del diskussioner om det här... :)
Kom å tänka på en sak, "sweta" finns ju inte med någonstans på de bidragen som leder...:rolleyes:
Egentligen så skulle man haft olika kriterier som orginalbidragen skulle uppfyllt, typ "sweta"...men men, det är lätt att vara efterklok :p
Sant men det finns ju Sweden på denna iaf. http://medlem.spray.se/djstevie/swetapic.nyx.jpg annars går det säkert att lägga till enkelt :) Kan diskuteras :)
Nyx

Som det ser ut nu kommer vi ha två helt olika tranceaddictlogos på t-shirten. Jag hade tänkt att vi skulle något av trycken för sig.

t.ex.


Men det är ju upp till er... :nervous:
reveal
Jag håller med dig Nyx, fram- och baksidorna är ju framtagna som par...
[nils]
ok, nu känner jag att jag vill säga ngt:

imo så är alt 2 bäst ensam på ryggen, inget behövs då på fronten. pichi qino

. :)

Dj_Irish
Ok, jag är hedningen som röstade på nr 4. Kan inte hjälpa det men jag gillar den designen bäst :p

Hursomhelst, jag kan lätt tänka mig nr. 1 också så jag blir knappast besviken om den vinner. :)

*EDIT* DOH! Jag röstade fel. Jag menade nr 3 ju!! Så går det när man inte har tillräckligt med IQ för att rösta på Internet polls :toothless
ScuL
jag tror att de alternativer som leder nu passar bra :) inget fel med det.. den tredje på framsiden är lite för 'obvious'
ahja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement