|
SWETAshirt Omröstning Framsida
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja som vi alla vet efter en del diskussioner är att bidrag nummer 4 blev vald att bli SWETAs OFFICIELLA t-shirttryck... I sportsamanhang hade man tillochmed kallat det för utklassning så då är vi ju säkra på vilket tryck som är det officiella...
I denna poll ska vi tillsammans bestämma vilket motiv som skall pryda framsidan av vår förnämliga SWETA-shirt
Framsida 1

Framsida 2

Framsida 3

Framsida 4

Framsida 5

Förtydligande bild av framsida 5 kan ses via denna länk
Jag föreslår att ni inte tjuvkikar på hur resultatet redan står och att ni undviker att säga vad just ni röstade på för att unvika att andra blir påverkade av ert tycke... har ju vart en del snack om detta tidigare :)
Observera att detta är inte modellen av t-shirt vi kommer att använda oss av utan enbart för att presentera de olika motiven på
Missa inte omröstningen av baksidan
// Steve :gsmile: |
|
|
| Amnezia |
| hum e detta modellen som kommer vara på t-shirten sen??? ser gärna en lite mer tajtare å kortare ärm:p :D |
|
|
| dbl |
förlåt att jag säger vad jag röstade på, men måste bara
jag röstade på 1:an 2:an 3:an 4:an och 5:an :p
guud va tråkigt jag har |
|
|
| TrancE_GyLLe |
fan va svårt.. sepe eftsom jag röstade på 7:an i förra pollen så måste man ju nu hitta en ny favvo... å fram å baksida måste ju matcha varandra.. eller hur???
åhhh va svårt...
men om inte adressen inte står på en viss logga.. kan vi inte skriva dit den då.. för den ska väl vara med??? |
|
|
| staz |
| vad det än blir borde man ha med webbaddressen ngnstans.. gillar inte riktigt idén med att vi ska hitta på en ny TA logga.. grodan finns ju å den e clean :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Adress kan vi lätt fixa dit... det bör vi tycker även jag.
Ända sen vi började prata om att göra en egen t-shirt så har folk mest vart sugna på att göra nåt som är unikt för oss... jag kan lika gärna sätta på mig en t-shirt som swamper har gjort... Nu är vi här och det går lika bra för mig |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| vill bara säga tack till ALLA som har haft en fot med i T-shirt frågan.....=) Specielt Tack till Nyx, Knomaden, Steve... + han som hade gjort Alt 7 i första pollen |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vill bara säga tack till ALLA som har haft en fot med i T-shirt frågan.....=) Specielt Tack till Nyx, Knomaden, Steve... + han som hade gjort Alt 7 i första pollen |
det var SWE_TRANCE som gjorde nr 7.
har röstat nu oxo :) |
|
|
| jeremy1984 |
sååådär..nu har även jag röstat på fram och baksida! :)
Håller med att adressen bör hamna på tshirten vilket förslag som än vinner! |
|
|
| ShyTrance |
| såja, nu har jag röstat på bak och framsida |
|
|
| BrainmaN |
| Jag har oxå röstat klart fram o baksida tycker det var ett enkelt val |
|
|
|
|