return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April) (pg. 2)
View this Thread in Original format
sndh
*schopje*


de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk?

en leeftijd?? ;)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by sndh
*schopje*


de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk?

en leeftijd?? ;)


Minumim leeftijd is 18, maar 17 lukt ook wel.... ;)

Weet niet wanneer precies kaartverkoop start, ff http://www.earth-link.nl in de gaten houden.
sndh
dan is het geen probleem :) ben gelukkig 18 ... heb er zin in, ik ben van de partij :)
Partyhardy!
Zo, zaterdag is het dan eindelijk zo ver! :cool: Kijk er echt al weken naar uit! :eyespop: kan nu al niet meer wachten! :p ;) :crazy: :tongue3
SnuggLe
Om nog maar iets heel vets progressives te posten:

http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php

Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? :)
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.

Grr...ik moet ook maar gaan emigreren :p
Sand Leaper
Since all the In Qontrol tickets were sold out ages ago, I will most likely be in attendance here. :)
magrec
ga ik wel of ga ik niet(dat is op dit moment de grote vraag ;))

ik wil wel :D
HiGH_NrG
Ik ga wel :D. Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ga wel :D. Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... :)


whehe wat een mazzelpik ben jij ook altijd! :cool: gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus! :) :crazy:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe wat een mazzelpik ben jij ook altijd! :cool: gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus! :) :crazy:


Het is dat ik geen kaartjes heb gewonnen :p

Maar voor die gastenlijst plek moet ik een uur voordat 't stopt nog wel dat uurtje flyeren in de kou...

tijs08
Zo ben heel erg benieuwd hoe dit feestje gaat worden! Ik verheug me er al tijden op!! Met deze line-up kan het eigenlijk niet anders dan een top avond worden!

Ik zal waarschijnlijk veel in de 2e zaal te vinden zijn bij de back2back van Jonathan Lisle & Steve Gerrard :crazy:
Dj Lex
Ja wie zijn dat eigenlijk? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement