|
EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
*schopje*
de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk?
en leeftijd?? ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by sndh
*schopje*
de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk?
en leeftijd?? ;) |
Minumim leeftijd is 18, maar 17 lukt ook wel.... ;)
Weet niet wanneer precies kaartverkoop start, ff http://www.earth-link.nl in de gaten houden. |
|
|
| sndh |
| dan is het geen probleem :) ben gelukkig 18 ... heb er zin in, ik ben van de partij :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo, zaterdag is het dan eindelijk zo ver! :cool: Kijk er echt al weken naar uit! :eyespop: kan nu al niet meer wachten! :p ;) :crazy: :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
Om nog maar iets heel vets progressives te posten:
http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php
Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? :)
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.
Grr...ik moet ook maar gaan emigreren :p |
|
|
| Sand Leaper |
| Since all the In Qontrol tickets were sold out ages ago, I will most likely be in attendance here. :) |
|
|
| magrec |
ga ik wel of ga ik niet(dat is op dit moment de grote vraag ;))
ik wil wel :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik ga wel :D. Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik ga wel :D. Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... :) |
whehe wat een mazzelpik ben jij ook altijd! :cool: gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus! :) :crazy: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe wat een mazzelpik ben jij ook altijd! :cool: gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus! :) :crazy: |
Het is dat ik geen kaartjes heb gewonnen :p
Maar voor die gastenlijst plek moet ik een uur voordat 't stopt nog wel dat uurtje flyeren in de kou... |
|
|
| tijs08 |
Zo ben heel erg benieuwd hoe dit feestje gaat worden! Ik verheug me er al tijden op!! Met deze line-up kan het eigenlijk niet anders dan een top avond worden!
Ik zal waarschijnlijk veel in de 2e zaal te vinden zijn bij de back2back van Jonathan Lisle & Steve Gerrard :crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| Ja wie zijn dat eigenlijk? :conf: |
|
|
|
|