return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April) (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
Jonathan Lisle is één van de meest technische perfecte dj's op dit moment. Dit samen met zijn zeer jonge leeftijd kun je hem eigenlijk een supertalent noemen die op het pun staat door te breken.

Steve gerard netzo eigenlijk.
magrec
Gaat niet goedzo verdomme weer jon lisle missen :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Gaat niet goedzo verdomme weer jon lisle missen :whip:

Dus je gaat niet???
Ga mee naar Awakenings :)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus je gaat niet???
Ga mee naar Awakenings :)

Jah ik moet ff kijken hoe laat ik zondag weer thuis ben....
Of ik skip 1 verjaardag en vertrek vanaf assen naar amsterdam
:D dat ken ook nog...ff kijken wat het beste is.
Sand Leaper
Feel free to come up and say hi if you see me tonight, I'll be wearing my I Love Techno 2002 t-shirt. :)
NoisyNeil
That's goede stuff :toothless, ... Matthew Dekay = cool!
Helaas kan ik er niet naartoe, geen geld :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Feel free to come up and say hi if you see me tonight, I'll be wearing my I Love Techno 2002 t-shirt. :)

LoL, an I Love Techno shirt at an progressive night? ;)
Thats the same as wearing an Ajax shirt in the Feyenoord stadium :D
Dj Lex
Eerste Earth avondje was erg geslaagd. Vantevoren wist ik eigenlijk niet echt wat ik me erbij =voor moest stellen, maar dat kwam snel goed.
We stonden in het begin vooral bij Jonthan Lisle die erg lekkere breaks draaide. Erg lekkere in het gehoor liggende tunes waarvan een enkele me zelfs bekend voorkwam. Ik stond weer versteld van mezelf.
Toen ik even overliep vanm de ene naar de andere zaal hoorde ik hele goeie tunes, dus de rest geroepen en hebben we Lemon8 echt een geweldige set horen draaien. Wat een topset draaide hij zeg. Sanctuary kwam even voorbij en nog wat bekende nummers die hij vaak draait, maar erg lekker zijn om op zo'n avondje weer even te horen.
Voor de rest een btje heen en weer gehopt van de breaks naar de main zaal. Futureshokk was lekker, maar daarna was het allemaal weer wat minder.
Steve Gerard draaide trouwens ook super strak. Naadloos mixen en erg goede platen keus en uiteraard ze eigen remix van Age of Love even door de speakers laten knallen. Geen verkeerd moment ;)

Oant morn. Tot morgen

Lex
Donna
Lemon8 is altijd zoooooow lekker om op te feesten,had dan ook echt zin in deze earth,maja soms beslissen omstandigheden anders,beswel vaak lately ook wel ;)

Per moest ook draaien toch?

Echt dat ik deze earth gemist heb,aangezien mn eerdere earth-ervaringen gewoon echt goed te noemen zijn :/
Six4Eight
Ik vond dit toch een van de mindere Earth's van de laatste tijd.

Miste de sfeer en het geluid van de Melkweg toch wel. Ik weet niet of het aan het geluid lag (veel hoog veel laag weinig midden) maar de hele avond in de main klonk als beuken in een rechte lijn. Lemon8 zette die standaard en de rest ging erop door, alleen Futureshock wist er nog een beetje eruit te springen imo.

Respect voor wat ze allemaal doen maar ik vond de diepgang ver te zoeken. Ben jammergenoeg achteraf te weinig bij de zaal boven geweest..

Donna
Hm nou denk ik btw dat t earthgevoel ook echt alleen in de melkweg op die manier tot zn recht komt.
Heb er eerder ook tiesto solo's,wildlifes etc meegemaakt en die sfeer daar was ECHT huiskamer/prive gevoel,nergens anders like that ervaren.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, an I Love Techno shirt at an progressive night? ;)
Thats the same as wearing an Ajax shirt in the Feyenoord stadium :D

And here I was thinking progressive among other things was about blending influences from various styles of music. Stupid me. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement