|
Konstig Sajt!
|
View this Thread in Original format
| Goldiluxe |
Satt o surfade har, och nagot fick mig att sla upp ordet "trailer trash" pa google, detta ar vad jag kom over..
http://www.mytrailerpark.com/
Ja, vad sager man om detta? |
|
|
| Goldiluxe |
Tydligen inget.. HAHAH!
hemskt tycker jag, fast det ar skamt.. |
|
|
| Smekbar |
| fy fan va knas... uppenbart påhittad iofs, men jävligt rolig, men samtidigt tragisk :) |
|
|
| Connector |
| haha, åååh vad jag älskar sådana här sidor! Tack för länken :) |
|
|
| Goldiluxe |
varsagoda!
den ar iofs lite laskig att titta pa, o lasa.. blir tokig pa alla stavfel..
HAHA! |
|
|
| Hybrid |
:haha:
tänk om det skulle vara i verkligheten :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Hybrid
:haha:
tänk om det skulle vara i verkligheten :nervous: | Vart tror du idén kommer ifrån... det finns människor med liknande liv i USA... såg lite av nån slags filmdokumentär för ett tag sen... Ingen rök utan eld vilket nu fick mig att tänka på en rolig historia jag läste någonstans... inte så kul men rätt beskrivande av hur många ser en del sammhällen som...
"What happens if a married couple from Texas moves to another state...
Nothing... they are still brother and sister" :nervous:
Inavel :nervous: |
|
|
| Goldiluxe |
Verkligheten AR nog faktiskt ganska sadar, inte riktigt sa overdriven, men det finns ju caravan park med ganska skont bottenskrap.
laskigt. |
|
|
| Kongo_kim |
| ****ing Pikeys:D |
|
|
| ScuL |
om jag måste vara ärlig kan jag säga att de finns också i Holland.
även i min lilla by finns det en sådan park. bara 5 eller 6 husvagnar där men ändå.
folk som bor där undviker jag så oftast som möjligt.. :eek:
i södra delen av landet är de där trailerparks den största källa av droger. |
|
|
| Hybrid |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vart tror du idén kommer ifrån... det finns människor med liknande liv i USA...
|
jag menade websidan själv... med franko och hans vänner och släkter, det är väl inte för riktigt..
Tycker synd om dom, där i Texas om dom har nåt liknande liv iallafall :rolleyes: |
|
|
| tobo99 |
| tja vad ska man säga... heh |
|
|
|
|