return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Voor mensen die naar TMF Keken tijdens Dance Valley
View this Thread in Original format
Kartikeya
uhm ik vroeg me af of jullie misschien Sven Vath zagen draaien...

zoja.....viel jullie toen op dat sven vath even uit beeld ging en toen met een vriend van em ff zat te poederen:eek:

want volgens mij logen mijn ogen deze keer niet:D

Greetz,

K A R T
Blik
ik heb wel een stukje gezien maar niet alles, wij gingen op dat moment net weg naar de stad, maar ze zonden altijd maar een klein stukje uit per DJ, dus kleine kans dat dat op tv is gekomen
Kartikeya
DUDE ik zag et op TV!!!!!

dat is dus de weird stuff

GREETZ< KART
Blik
quote:
Originally posted by Kartikeya
DUDE ik zag et op TV!!!!!

dat is dus de weird stuff

GREETZ< KART

oh, dat had ik dus ff niet door, maar ok, ik heb het dus in ieder geval niet gezien
magrec
volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo
Little Theseus
:conf: Geen idee wat jij allemaal voor vreemde dingen denkt van sven vath, maar zijn naam is niet sven filth, en ik was bij hem in de technotent waar hij zwaar goed draaide, dus ik heb geen idee waar het hier over gaat. Zou op zich wel humor zijn hoor al poederde hij, maar ik heb toch echt niets gezien.:D :D
HenkyDoodle
Sven had zijn arm in het gips en werd geassisteerd door Ritchie Hawtin..
Jukx
quote:
Originally posted by magrec
volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo

hahaha ja dat had ik ook gezien!!

"... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep:rolleyes: ) man. Hier issssssssss Sven VAT!" :rolleyes: :rolleyes:
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Jukx
"... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep:rolleyes: ) man. Hier issssssssss Sven VAT!" :rolleyes: :rolleyes:

haha jah, een "APPETIJTELIJKE" man...Toen ze dat zei had ik ook zoiets van --> :rolleyes:
Blik
ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken:D en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk hè" haha LOL:D

dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf

tango
quote:
Originally posted by Blik
ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken:D en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk hè" haha LOL:D

dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf

Ja, dat was idd wel grappig. maar heeft ze lekkere tieten zeg :eyes: . Als ik ferry was zou ik ook de hele tijd naar de grond staren :rolleyes:

grtz,
TNG
SnuggLe
Hahaha klopt ja! Hij zat vet naar haar tieten te staren!

Ik zal eens kijken dat van Sven Vath, de video's van DanceValley zijn er nl nu ook al:
(dave_angel)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(dave_clarke)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(jack_de_marseille)-live_at_dance_valley_2001_(live)__md-t4m
(orbital)-dance_valley_closure_performance_(live)__mackermd-t4m
(sven_vath)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tiesto)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tom_harding)-part_2_live_at_dance_valley_2k1_(live)__md-t4m

Sven Vath dus ook, dus kunnen we het ff rustig checken.
Laten we hopen dat er nog meer komen..

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement