return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חוצה ישראל
View this Thread in Original format
NyKoN
הכביש הכי טוב שיש
בדרך הביתה היום אבא שלי החליט לבדוק את היכולת של האוטו ולהלן התוצאות


ד"א הוא הגיע ל245 אבל לא הספקתי לצלם :/
eXeTik
פאאאק!
הכי מהר שנסעתי בחיים שלי היה 200 עם ה
BMW
של חבר שלי...

פאקינג מהירות... יש לכם מזל שלא תפסו אותכם- למה אם היו תופסים
אבא שלך היה מפתח פאקינג שרירים ברגליים :D

בכל מקרה- איזה אוטו יש לכם?
ולפי מה שאני יודע- גם בחוצה יש מצלמות מהירות, תלויות על הגשרים

למרות שרוב האכיפה שם היא בניידות שאורבות לך
NyKoN
לא עושים כלום שם על מהירות מופרזת
ואין משטרה בחוצה ישראל
:D

יש לו
Volvo S80 T6
eXeTik
העיקר שהדיגיטלית החדשה באה לשימוש :D
arik
שוסססססססס
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
העיקר שהדיגיטלית החדשה באה לשימוש :D


חחח היא כבר לא חדשה כ"כ
:D
והיא באה לידי שימוש כל הזמן
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
יש לו
Volvo S80 T6


איזה טחון!!!!!
LA©
quote:
Originally posted by NyKoN
לא עושים כלום שם על מהירות מופרזת
ואין משטרה בחוצה ישראל
:D

יש לו
Volvo S80 T6


So not true...
DjChook
T6...
איי איי איי

אני נסעתי על קצת יותר מ 200
(לא נהגתי)
ב
BMW 750 :)
אבל בארהב
הוא פשוט רצה להוכיח לי שהוא נותן קיקים גם ב 180 חחח והאוטו מאיץ כמו מטורף
Segev
יש לחבר שלי
אודי
A6 3.0T

אח שלו הגיעה ל 250...

DjChook
2.7T
אני מבקשת ;)

בכל מקרה זה מוגבל אלקטרוני 250 :)
KosmiK-G8
ססססססססעמק איזה פורום של עשירים

יש לי פגו 205 שנת 93
שלשום נתקעתי איתה בצומת בית דגן כשחזרתי מהבסיס
והכי הרבה שהגעתי איתה היה 150
וכל האוטו רעד לי אני ככה שמעתי בזוית של האוזן את המנוע צועק לי
"תגיד לי יא דביל מה אתה חושב שאני ב.מ.וו סדרה 3.??
נראה לך שאני מנוע טורבו?? לא , נכון?? אז תוריד תרגל שלך לעזאזל מדוושת הגז וסע רגוע אני מבטיח שאם לא תעקוף ת100 אני לא יתן לפח שמסביבי לרעוד"

ומאז אני משתדל להתייחס אליו יפה יותר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement