return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אין גבול לחוצפה
View this Thread in Original format
NyKoN
http://www.news-israel.net/news.asp?id=3593

החוצפנים בעניין המרכזי מברכים על כך שמשרד הביטחון יפסיק לסבסד את הנסיעות של החיילים ברכבת, למה?
כי נמאס להם מהתיקים הגדולים והמסריחים של החיילים
ונמאס להם מהקני "f" 16

מעניין אם החברים שכתבו את הכתבה חשבו כמה נמאס לחיילים לנסוע ברכבת בשביל לשרת מדינה שלא מוכנה לספק להם תחבורה מהירה ונוחה בתמורה לחיים שלהם
אין גבול לחוצפה
-CosmicFire-
אני לא חייל
אבל אני חושב שזהו באמת חוצפה (אני נוסע באוטובוסים כל יום וזה חרא חח
:haha: :haha: :haha:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
http://www.news-israel.net/news.asp?id=3593

החוצפנים בעניין המרכזי מברכים על כך שמשרד הביטחון יפסיק לסבסד את הנסיעות של החיילים ברכבת, למה?
כי נמאס להם מהתיקים הגדולים והמסריחים של החיילים
ונמאס להם מהקני "f" 16

מעניין אם החברים שכתבו את הכתבה חשבו כמה נמאס לחיילים לנסוע ברכבת בשביל לשרת מדינה שלא מוכנה לספק להם תחבורה מהירה ונוחה בתמורה לחיים שלהם
אין גבול לחוצפה


אני גובניק מסריח כמו שהם אומרים
ואני גם ערס אם ככה בא להם לראות אותי

והאנשים האלה לא ראויים להיות חלק ממדינת ישראל...

ואחי
תודה שהארת את עינינו
אני מגיע עם אוטו לבסיס...
ואני חושב שלא הייתי מוכן לשרת
ואני שוקל צעדים שכאלה למרות שאני מגיע עם רכב למקרה שהכנסת תעביר את זה
מצידי עכשיו לעבור למדינה אחרת
יש מאיפה לקצץ שיפסיקו לפגוע באנשים שלא ישמיעו תקול מסיבות שונות (במקרה של חיילים הסיבה היא שאי אפשר לשבות - ממש חכמים הממשלה הזאת אהה?(

דיייייי אני לא יכול בכלל לתאר עד כמה שזה מעצבן אותי
eXeTik
ראב ראבקום עמק ערס!
עוד שניה אני מתהפך עליו.... די די- חייב לשמוע קצת יוסי עדן להרגע
cluBBer
מה זה האתר הזה כאילו?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by cluBBer
מה זה האתר הזה כאילו?


ראסמי גם אני שואל את השאלה הזאת...
אני בן זונה אם מי שכתב את המאמר הזה הוא לא איזה בן אדם עשיר או מקורב לכאלה אחד מנותק לאללה מהמציאות הישראלית..
אנשים כאלה צריכים לרדת מהארץ.. נזרוק קצת זבל מהמדינה הזאת
ronsh
פשוט גועל נפש!!
הנושא בכלל מעצבן אותי .. שלא נדבר על הכתבה...
"עכשיו צריך רק לסלק ממנה את החיילים הגודשים אותה בתרמילים תפוחי גרביים מצחינות "
לסלק?!? בושה וחרפה...


אני למזלי ישרת בבסיס שעה נסיעה מהבית..ככה שרכבת תחסוך לי רק חצי שעה שזה הרבה אבל לא משמעותי...
לעומת זאת...ידידה טובה שלי ועוד הרבה מהחברים שלי
משרתים במרכז וחלק בדרום

אז למה שהם יסבלו לסוע 7 שעות באוטובוס??!?? מה הם עשו רע?
אני חושב שביום שזה יכנס צריך שכל החיילים ידפקו עריקות..
כולל משטרה צבאית...רק ככה..יבינו מה זה..
ותסמכו עלי שלא יכניסו את כולם לכלא...:whip: :whip:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
פשוט גועל נפש!!
הנושא בכלל מעצבן אותי .. שלא נדבר על הכתבה...
"עכשיו צריך רק לסלק ממנה את החיילים הגודשים אותה בתרמילים תפוחי גרביים מצחינות "
לסלק?!? בושה וחרפה...


אני למזלי ישרת בבסיס שעה נסיעה מהבית..ככה שרכבת תחסוך לי רק חצי שעה שזה הרבה אבל לא משמעותי...
לעומת זאת...ידידה טובה שלי ועוד הרבה מהחברים שלי
משרתים במרכז וחלק בדרום

אז למה שהם יסבלו לסוע 7 שעות באוטובוס??!?? מה הם עשו רע?
אני חושב שביום שזה יכנס צריך שכל החיילים ידפקו עריקות..
כולל משטרה צבאית...רק ככה..יבינו מה זה..
ותסמכו עלי שלא יכניסו את כולם לכלא...:whip: :whip:


אח שלו
עם כל הכבוד (ויש כבוד) חוץ ממקרים מועטים שמפקדים זוטרים ינסו לכסתח בצורה כזאת או אחרת ויצליחו להעלים עין אז דווקא רוב האנשים שידפקו עריקויות כן יקבלו ריתוקים מעצרים וכלא...
הצבא די ראש בקיר בנושא הזה...

דרך אגב איגרת רמטכל חדשה קובעת מעכשיו שעריקות זה לא מ-14 יום נפקדות אלא מ-היום ה-46!!!

עדיין אבל... זה לא הכי מומלץ
רצוי לשבת לפני זה טוב טוב עם עצמך ולחשוב כמה אתה מוכן ללכת עם האידיאולוגיה שלך שדרך אגב זה המקום להגיד שהיא לחלוטין צודקת ונכונה ואין זה הוגן הדבר שהקיצוץ הענק הזה יהיה לשכבה שלא יכולה למחות על כך
ronsh
ובוא אני יגיד לך למה זה לא יצא לפועל
כי כל חייל יעשה את החשבון נפש שלו
ויבין שלא שווה לו לסכן תתחת שלו
כי הצבא ישתין עליו..
אז זה או שכולם לא יבואו או כלום
וכרגע לא ידוע לי על גוף שאחראי לזכויות החיילים
כי אין דבר כזה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
ובוא אני יגיד לך למה זה לא יצא לפועל
כי כל חייל יעשה את החשבון נפש שלו
ויבין שלא שווה לו לסכן תתחת שלו
כי הצבא ישתין עליו..
אז זה או שכולם לא יבואו או כלום
וכרגע לא ידוע לי על גוף שאחראי לזכויות החיילים
כי אין דבר כזה


זכויות החיילים???????????????????
מה זה.??????????
מוזר... אני שנתיים ו-3 בצה"ל שמעתי על חובות החיילים דווקא...
אבל זכויות וחיילים.????? להגיד את שתי המילים האלה באותה נשימה.?????

MasterP
:( :( :( :( :( :( :( :(
ראיתי את זה רק עכשיו...

ואט דה פאק?

שאנחנו לא ניסע ברכבת?
למה לא שלא ניסע גם באוטובוסים הרי זה מפריע לאנשים גם שם.
ברור הרי אנחנו כולה אחראים לכך שאתה חי עכשיו ולא בא איזה ערבוש להתפוצץ עליך אבל בקטנה.
אתה יודע מה? אנחנו נלך מהבסיס בדרום הביתה ברגל רק כדי שלך יהיה נעים ברכבת, ואפשר גם באוטובוס. עזוב שטחנו את השבוע או שבועיים או חלילה וחס שלושה שבועות בצבא ואנחנו יוצאים רק בסופי שבוע.
זה בקטנה. העיקר שלך יהיה נעים.

אין צורך להוסיף יותר לפי דעתי. אני לא רואה מקום בארץ בשביל אנשים שחושבים ככה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by MasterP
:( :( :( :( :( :( :( :(
ראיתי את זה רק עכשיו...

ואט דה פאק?

שאנחנו לא ניסע ברכבת?
למה לא שלא ניסע גם באוטובוסים הרי זה מפריע לאנשים גם שם.
ברור הרי אנחנו כולה אחראים לכך שאתה חי עכשיו ולא בא איזה ערבוש להתפוצץ עליך אבל בקטנה.
אתה יודע מה? אנחנו נלך מהבסיס בדרום הביתה ברגל רק כדי שלך יהיה נעים ברכבת, ואפשר גם באוטובוס. עזוב שטחנו את השבוע או שבועיים או חלילה וחס שלושה שבועות בצבא ואנחנו יוצאים רק בסופי שבוע.
זה בקטנה. העיקר שלך יהיה נעים.

אין צורך להוסיף יותר לפי דעתי. אני לא רואה מקום בארץ בשביל אנשים שחושבים ככה



על מה אתה מדבר.???
אני דווקא חושב שהם צריכים להשאר בארץ.!!!!!

כל החיילים הם אלה שצריכים לעזוב...
לצאת יחד לחודש מיוחדת בחו"ל
כשנחזור לארץ נראה אם מכובדינו היקרים מרגישים יותר טוב באוטובוסים חרוכים ורכבות מפויחות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement