return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
החתימה שלי!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
חברה מה אתם אומרים על החתימה שלי..??

זה פוסט מלפני כמה חודשים אומנם אבל פוסט שגרם לי לכמה תמיהות לגבי המוד והייתי חייב לעשות עם התמיהות האלה משהו...
קיצר תגובות יתקבלו בברכה:)
DjChook
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית

תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית

תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק


חן מה אתה אומר..?
:)
איזה הפקת לקחים

דרך אגב אתמול התקשרתי למורן ב-3 לפנות בוקר והוא כמובן לא ענה אבל אז קרה משהו קסום
הוא חזר אלי@!!!
דברתי איתו פעמיים
בשבוע אחד!!!!!!!!!!!!!!
לא יאומן
שאלתי אותו לאן אפשר ללכת ברעננה כי הגעתי עם חברים שלי מאוחר מדי למסיבה ולא הכניסו אותנו
קיצר שלח אותנו לקאמה סוטרה...
DjChook
מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה

שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה

שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?


אתה יכול רק לנחש מה היתה התשובה...
התשובה הקבועה תמיד כששואלים אותו..

"אני יחזור בקרוב/בהזדמנות שומע אחי אני באמצע משהו אז אני ידבר איתך כבר מחר.?"

ואז לא שומעים ממנו חודשיים
דרך אגב אתמול הוא אמר לי להתקשר אליו היום..
תאמת לא יצא לי
ועכשיו שלחתי לו הודעה שאני יתקשר מחר ושישתדל להיות זמין
DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס

תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה

לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס

תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה

לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח


בלעעע...
דייי מספיק לי לכתוב במחשב גם בפלאפון..??
אני בקושי שולח אס אמ אסים כי זה מרגיז אותי לכתוב בפלאפון

ואני מאמין משום מה שמחר הוא יענה לי...
ואני יציג שוב את השאלה הנוקבת...
מתי הוא חוזר לפורום
DjChook
אני כותב מהר מאד בפלאפון אז זה גם כבר זורם לי חחחח
בכייף תיידע אותנו

תגיד שצ'וק מתגעגע אליו

(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook

(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2: :haha: :happy2:

קרעת אותי מצחוק...

שמת לב שכל משמדבר עם מורן יודע כבר מראש מה הוא הולך להגיד בכל סיטואציה..?
ככה שבעצם... אין למה לדבר איתו...
הוא לא מחדש כלום בשיחה...:)
eXeTik
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים

אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531 :)

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים

אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531 :)


חחחחחחחחחחח אני חשבתי שאני היחיד...
אני עושה את זה בערך מאז שאני בפורום (התחלתי אני זוכר בסביבות 250-260) אבל אני לאחרונה התחלתי להגביר קצב
אני לא מוריד הכל...
פסיכודלי אף המלצה אני לא מוריד לדוגמא...
אני מוריד כמעט כל המלצת קלאב טראנס
ובסגנונות כמו פרוגרסיב ניו יורק האוס וכדומה אני מוריד רק המלצות מסוימות (או הרכבים שאני מכיר ואוהב או המלצות שאני מתרשם ממה שהממליץ רשם על הטראק ) לפני חודש הייתי באיזור עמוד 530
ואז לקחתי את עצמי בידיים אמרתי שממילא אני שומע כל כך הרבה גאנק מיוזיק
הגיע הזמן לעשות את הסיווג לפני הורדה
למשל אמרתי לעצמי
למה להוריד דברים של אייזק..?
ובכלל אמרתי שכל הארד סטייל אני ממילא לא נקשר לסגנון הזה אז נוותר מראש...
קיצר דווקא העלית פה נושא מעניין
איך אתה מחליט מה להוריד ומה לא.?
אל תגיד לי רק שאתה מוריד הכל.. זה ממש טירוף...
ודרך אגב עכשיו אני בעמוד 571.. ואני ממליץ באיזור עמוד 560 אולי קצת לפני להתחיל להעזר גם באתר שחרורים של תקופת התאריכים ההם... כי עושה רושם שלא היו הרבה המלצות (יש קפיצות של 2-3 ימים בכל עמוד של המלצות- וכידוע לא כל העמוד הוא רק המלצות)
Vortex_SA
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement