|
Darude - Rush (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vaddå????? |
Jag låter det bli din uppgift att fundera på vad jag menar, titta gärna igenom några av dina senaste inlägg här på forumet innan du drar din slutsats. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Darude gör lätt bästa hardstylen i norden! |
Snälla sluta vara så jävla dryg. Det var lite småroligt första gången men nu är det bara jobbigt. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
Snälla sluta vara så jävla dryg. Det var lite småroligt första gången men nu är det bara jobbigt. |
håller med |
|
|
| RebeL9 |
asså vad är det dryga?
explain plz |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by RebeL9
asså vad är det dryga?
explain plz |
Men gud, är du så vilsen? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
asså vad är det dryga?
explain plz |
totalt off topic, men det är en hel del som stört sig på dig den senaste tiden Hamid och det vet du om.
här e NÅGRA exempel från dig i olika trådar och sluta spela allan ffs, för jag vet att du e smartare än så. lägg ner och ta och sluta larva dig istället. (som jag m.fl. påpekat tidigare)
det hela började i tråden som hette "liten tävling" där Vizay behövde ett namn på en radioshow.
| quote: |
BASS IN YOUR ASS!
RETURN OF THE BASSKILLERS!
PUMPING BASS ATTACK!
HARD BASS INSTRUCORS!
FOREVER BASS MONKEYS
MASSIVE BASS CRASHERS!
BASS MASTERS INC. |
där erkände du iofs att du skämtade, men fortsatte att dryga dig. Ytterst moget. :rolleyes:
| quote: | | äntligen ett eget forum för oss som älskar ren BASS! |
i För alla hardstyle älskare
| quote: | | jag känner en kille som jobbar på ett tryckeri. Om ni ger mig det vinnande bidraget så kan jag trycka upp t-shirts billigt. Och på köpet kan jag fixa hardstyle-nyckelband med trycket "BASS Instructor" till alla som beställer. |
i SWETAshirt Omröstning
| quote: | jag älskar också hardstyle!!! :DDD
VÄLKOMMEN!!! |
i Det var jag det!
| quote: | finns det inget med hardstyle tryck typ "BASS Instructor" eller "Mega Warped HARD Boy ADDICT!". Gärna med massa neon och massa små XTC piller som tryck
Kanske i holland om någon vet? |
i TA Sweden T-shirt
| quote: | | Warp Brothers!!! Äntligen! Då kan man bara förvänta sig den allra bästa hardstylen. |
i Hard Alliance V2
| quote: | azzå guzzar med warp brothers kan ni bara räkna med Phat Bass. de har ju i princip uppfunnit basen!!
Eller som de skriver på sin egen hemsida:
"You might somehow compare the style of the Warp Brothers to Prodigy or Chemical Brothers but the truth is that they created their own creative and unique sound, like you can read in an article of the Face magazine." Som sagt äkta pionjärer!!!
BASS BASS BASS LISTEN TO THE PHAAAAAAT BASS!!! |
i Hard Alliance V2
| quote: | | kommer vi få höra Aquagen - Phat Bass???????????????????????? |
i Hard Selection of Swedish DJ's |
|
|
| RebeL9 |
| ok jag erkänner. jag gillar hardstyle. men ibland går det till överdrift :( |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ok jag erkänner. jag gillar hardstyle. men ibland går det till överdrift :( |
SLUTA VARA SÅ JÄVLA DRYG! |
|
|
| St_Andrew |
| hmm tycker ni går till lite överdrift nu faktiskt.... :conf: |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ok jag erkänner. jag gillar hardstyle. men ibland går det till överdrift :( |
:D :D :D :D :D :D
Klockren.
Hört någon enstakja låt från hans nya album ochd et har itne varit allt för dåligt! Sandstorm var ju itne specielt dålig heller den den först kom... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
cj intercity
dallas superstars = heikki liimatainen (aka bostik) + jaakko salovaara (aka js16)
darude har ingenting med det projektet att göra, men, js16+bostik (mest js16) proddar med darude på darude's egna produktioner |
jaha okej, du vet nog bäst :D |
|
|
| Virus |
Okej att nedvärdera andras musiksmak kanske inte är så trevligt, men med handen på hjärtat så garvade jag högt när jag läste sammanfattningen av Rebels poster. Ta det inte så personligt. Har svårt att tro att så värst många gillar Aquagen här.
Har inte hört Darudes nya skiva. |
|
|
|
|