|
Darude - Rush
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Fick hem den här skivan i fredags och jag måste säga att Darude imponerar stort! Har inte hört något annat än next to you och music och trodde att allt annat var utfyllnad men skivan är GRYM! Alla låtar är grymma och välproducerade. Finns att köpa på ginza och trots att ginza påstår att det är pop-rock-punk så är det grymt skön trance! Rekomenderas! Någon annan som har skivan? |
|
|
| M1cro5lave |
Nej, men jag hade förra skivan.
Förra skivan var värdelös, bara 2 låtar som var bra och jag anser det som värdelöst. Kan ju alltid hoppas på att hans nya är bättre, det verkar åtminstone så.
Brukar inte lyssna på Darude för övrigt, men visst, gillar man honom så... |
|
|
| Amplifire |
| True, fet skiva! |
|
|
| NooN |
| Den skivan är grymt bra :) Gillar hans basslines :D |
|
|
| dbl |
| den här skivan e mycket bättre än den första ja.. helt klart |
|
|
| CJ InterCity |
första skivan var väldigt poppish i min smak. helt okej men inte värt fullpris. Rush däremot köpte jag på release datumet och har ännu inte tröttnat på den :eyespop:
för er som gillar Rush kolla in Darude's sid-projekt "Dallas Superstars" tillsammans med JS16. mycket skön uplifting trance + någon ambient låt :cool: |
|
|
| montana |
cj intercity
dallas superstars = heikki liimatainen (aka bostik) + jaakko salovaara (aka js16)
darude har ingenting med det projektet att göra, men, js16+bostik (mest js16) proddar med darude på darude's egna produktioner |
|
|
| dj_hysterix |
| jo den är bättre än den förra:D |
|
|
| RebeL9 |
| Darude gör lätt bästa hardstylen i norden! |
|
|
| St_Andrew |
| jo helt klart soft skiva :) |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Darude gör lätt bästa hardstylen i norden! |
Ursäkta, vem tror du att du är? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Ursäkta, vem tror du att du är? |
vaddå????? |
|
|
|
|