return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Darude - Rush
View this Thread in Original format
Connector
Fick hem den här skivan i fredags och jag måste säga att Darude imponerar stort! Har inte hört något annat än next to you och music och trodde att allt annat var utfyllnad men skivan är GRYM! Alla låtar är grymma och välproducerade. Finns att köpa på ginza och trots att ginza påstår att det är pop-rock-punk så är det grymt skön trance! Rekomenderas! Någon annan som har skivan?
M1cro5lave
Nej, men jag hade förra skivan.

Förra skivan var värdelös, bara 2 låtar som var bra och jag anser det som värdelöst. Kan ju alltid hoppas på att hans nya är bättre, det verkar åtminstone så.
Brukar inte lyssna på Darude för övrigt, men visst, gillar man honom så...
Amplifire
True, fet skiva!
NooN
Den skivan är grymt bra :) Gillar hans basslines :D
dbl
den här skivan e mycket bättre än den första ja.. helt klart
CJ InterCity
första skivan var väldigt poppish i min smak. helt okej men inte värt fullpris. Rush däremot köpte jag på release datumet och har ännu inte tröttnat på den :eyespop:

för er som gillar Rush kolla in Darude's sid-projekt "Dallas Superstars" tillsammans med JS16. mycket skön uplifting trance + någon ambient låt :cool:
montana
cj intercity
dallas superstars = heikki liimatainen (aka bostik) + jaakko salovaara (aka js16)

darude har ingenting med det projektet att göra, men, js16+bostik (mest js16) proddar med darude på darude's egna produktioner
dj_hysterix
jo den är bättre än den förra:D
RebeL9
Darude gör lätt bästa hardstylen i norden!
St_Andrew
jo helt klart soft skiva :)

Amplifire
quote:
Originally posted by RebeL9
Darude gör lätt bästa hardstylen i norden!

Ursäkta, vem tror du att du är?
RebeL9
quote:
Originally posted by Amplifire
Ursäkta, vem tror du att du är?


vaddå?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement