return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Hasselt/Diepenbeek Meeting - Foto's+Review
View this Thread in Original format
SilentEagle
9 februari 2004 - 18.00u

De meeste mensen komen aan in de Fitlink in Diepenbeek. Ik niet, ik ben te laat want heb mn trein gemist door stomme organisatorische problemen... Enfin, hierover kan ik dus weinig reviewen. :D

9 februari 2004 - 19.00u

Ik kom aan. Zeven rare mensen zitten aan een tafeltje naar elkaar te staren, zenuwachtig te lachen en naar volleyballende mensen te kijken. Neenee, ze waren wel degelijk aant babbelen met elkaar toen ik binnenkwam. :p

Ja, zoals dat meestal gaat waren de eerste vijf minuutjes wat onwennig, maar daarna begon de conversatie toch mooi te vlotten. Ik heb voor de eerste keer in mn leven mogen genieten van een discussie over welke remix van Andain - Beautiful Things nu de beste was, and it all went uphill from there. :)

Nadat de helft van ons (dames hadden geen honger) een hapje gegeten hadden, zijn we naar de bowling vlakbij getrokken, waar we vakkundig ingemaakt werden door de bijna-Hollander Buoyant. Enige bijblijver was onze eigen Meltos (of Meltoz, kweet ni wat hij wilt tegenwoordig... :p) maar de rest zat nogal hopeloos achter kwa talenten.

Twee spelletjes en twee rondjes later zijn we dan naar mn kot getrokken, minus Meltos/z, die nog relationele verplichtingen had. Z'n lief uit haar bed stampen zodat hij warm kon liggen, of zoiets; kheb het ni helemaal goe verstaan denk ik. :p

Zoals te verwachten, hebben we dan nog een paar cd'tjes opgezet (Dj Zehra in the mix, jeehaaa!), en wat Swingpaleis - The Trance Edition gespeeld. Benny heeft bewezen dat hij z'n goed kent. :p Een Martini Fiero en een nummer of tien later begon het volk stilaan weg te ebben, en tegen kwart voor een zaten we weer waar we vertrokken waren: al chattend op MSN. :toothless
Zehra
Voor al de ge�nteresseerden... hier komen de foto's van een, naar mijn mening, leuke avond... jammer dat sommige foto's nie zijn gelukt door de blacklights en vervelende verlichting van in de bowling! gvd!!! (mah goe... zal int vervolg de handleiding dus eens te goei lezen...;) @ SE :D)

Foto's van in de Fitlink:

Foto's van in de bowling:

Foto's van bij SilentEagle op kot:

SilentEagle
Handleiding Foto's:

Fitlink:

1) Meltos & Zehra
2) TatanaGirl & CygnusX

Bowling:

3) SilentEagle, TatanaGirl & CygnusX
4) Zehraaaaa & Nyaaaaah
5) Meltoz & ZilentEagle
6) Iemand die bowlt, mss ikzelf, kweet ni
7) Bowlende Zehra
8) Ballenkiezende CygnusX
9) Bowlende Iemand
10) SE, Meltos, Buoyant
11) Buoyant, TatanaGirl, CygnusX, Zehra

... By now you get the picture, right? :p
SilentEagle

Nog eentje van mijn camera... :)

Ow ja, de ene ongedefini�erde kerel is de vriend van Nyah, die we hopelijk niet hebben afgeschrikt met remix-gebrabbel en zo. :)
eieregooie
Zow... wat baal ik dat ik er nie bij was zeg... :(

Heb nu wel enorm veel zin in de "grote" meeting gekregen en natuurlijk in het Asta Avontuur :D
Zehra
Zoals jullie mss al ondertussen hebben gelezen... was de meeting een soort stage van mij als mod-in-sp� (stagebegeleider: CygnusX :D)

Nu heb ik van mijn stagebegeleider een eind-opdracht gekregen... het maken van een grafiekske van de bowling-scores... :D

Voila CygnusX...

Table: Scores Bowling

Graph: Total Scores Bowling

;) En ben ik geslaagd??? eh eh??? :p :D
pooley
h�h� nice :)
Wildfir3
leuke foto's :)
TOR
quote:
Originally posted by Zehra

kot goed onderhouden zie ik.. :haha:
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
;) En ben ik geslaagd??? eh eh??? :p :D

Schoon gedaan Zehra, ge zijt geslaagd :D

Ik vond het ook een supertoffe meeting, met stuk voor stuk leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar! :)

Eagle`
Thx for the review SE en de foto's (SE,Zehra), zag er errug sjill uit

up naar de 28ste woei :thepirate

edit: kom op met die gootbal pics Zie ^^
Nabistai
Heel schoon foto's :) Goed da iedereen zich geamuseerd heeft, kvind wel spijtig natuurlijk da ik er ni bij was :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement