return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הורדת פרופיל של חבר...
View this Thread in Original format
Shahar
טוב יש לי חבר שניסה להוריד פרופיל דרך הראיון בצו ולא הלך לו והוא רוצה להוריד מ 97 ל 64 או יותר נמוך....חשבתי הרבה אם לפתוח את הטרד כי אנלא אוהב לעזור בדברים כאלה אבל כוסאמק שיהיה על המצפון שלו..
יש הצעות?

(זה המקום להזכיר שהיום סיירות שלי מתקרב! :D :D :D )
DJ-Kreing^^
כאבי ראש :)
הוא צריך לזייף מיגרנות וללכת לרופא ולהיבדק על זה וכאלה, הרופא לא ימצא כלום אבל המיגרנות עדיין יהיו שם מבחינתו, אז הוא מוציא איזה טופס שמביאים לצבא או משהו...
לא יודע אני לא מבין גדול בתחום אני רק יודע שכאבי ראש זאת דרך טובה
Sm0keMachine
כן..
אם אתה מודיע לצבא על מיגרנות שנה לפני הגיוס אוטומטית אתה מקבל פרופיל 64. ואולי גם פטור קבוע של 7 שעות שינה
אם אתה מודיע פחות משנה לפני הגיוס - אז 72...

פשוט מאוד הולכים לרופא משפחה ואומרים לו שיש לך התקפי כאבי ראש בצד הקידמי של הראש פעמיים-שלוש בשבוע..
התקפים מלווים בבחילות הקאות..

רופא משפחה יפנה אותך לנוירולוג, הנוירולוג ירשום הכל..
שולחים לצבא..
ואז יקבעו ועדה רפואית להורדת פרופיל! או שביום גיוס יקבעו לך נוירולוג (ואז יכול להיות מאוחר מידי)

אם זה לא עובד - תמיד יש את הקבן.....

אני לא הצלחתי להוריד את הפרופיל ל64 עם מיגרנות לצערי....
וגם קצת הסתבכתי עם הנוירולוגים של הצבא כי כל פעם החלפתי תרופות..
אז בפעם האחרונה שהלכתי לנוירולוג בצבא הוא אמר שהוא רוצה שאני יעשה בדיקת דם לבדוק את המינון של התרופות בדם..
NyKoN
משתמטים מניאקים
לכו תשרתו את המדינה

ד"א שמעתי על שיטה שמשתינים במיטה ואז אתה מקבל תפקיד שנותן לך לחזור כל היום הביתה לישון בבית
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
משתמטים מניאקים
לכו תשרתו את המדינה

ד"א שמעתי על שיטה שמשתינים במיטה ואז אתה מקבל תפקיד שנותן לך לחזור כל היום הביתה לישון בבית

דההההההההההה

ברור כאילו

ובקשר למשתמטים... מממ בוא נגיד שכל הכבוד לכל חייל שהולך לשרת כלוחם
אבל למדינתנו היקרה זה לא מגיע...
רק לאנשים פה מגיע...
לא לראשי המדינה
גועל של מדינה נהייתה
deluxe
מי זה מי זה משתמט?!
לכו שרתו את המדינה תהיו קרביים
אז תסבלו, מה קרה
הכאב הוא רגעי - הגאווה היא לנצח
(חחחחח אני נשמע כמו ילד קטן...)

אם בכל זאת אתם מחפשים שיטות לשירות קל ונינוח:

משתמט יקר:
להלן מספר שיטות לסידור שירות קל ונינוח עם תנאים משופרים
* בפגישתך עם הקב"ן כנס עם נייר ועליו ציור של שמש. אמור לקב"ן כי אינך מוכן לדבר עד שהשמש לא שוקעת
* בפגישתך עם הקב"ן כנס עם בובה של ברווז. אמור לקב"ן כי זהו עורך הדין שלך ועליו לדבר עימו.
* בפגישתך עם הקב"ן כנס עם קופסת גפרורים ובתוכה נמלים. אמור לקב"ן כי אתה מעוניין להיות מפקד בצבא. פתח את הקופסא והתחל "להצעיד" את הנמלים...
:D :D :D :D :D

אם מישהו פה הולך ועושה את זה אני מוריד בפניו את הכובע (שאין לי)...
:D
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ובקשר למשתמטים... מממ בוא נגיד שכל הכבוד לכל חייל שהולך לשרת כלוחם
אבל למדינתנו היקרה זה לא מגיע...
רק לאנשים פה מגיע...
לא לראשי המדינה
גועל של מדינה נהייתה


אני לא מסכים איתך
צריך לשרת את המדינה והכי טוב להיות לוחם כי אתה יוצא עם הרגשה שעשית משהו.....


ואני חושב שהוא פחות משנה מהגיוס אז זה בעיה עם המגרנות
yahel222
אנשים פולטים פה שטויות בקצב
קודם כל אי אפשר להוריד פרופיל בראיון בצו
פרופיל זה רפואי
לא קשור לראיון

דבר שני לא כל אחד שאומר שיש לו מיגרנות זה אוטומטי 64 אם זה היה ככה
אז כל אחד היה לו עכשיו 64 על זה

דבר שלישי סמוק משין הוא לא רצה לבדוק תרמת התרופה בדם אלא לבדוק שזה לא פוגע בכבד שלך ושהוא מתפקד טוב כי יש תרופות שיכולות להרוס את הכבד בגלל זה עושים כאלה בדיקות כדי לראות שהכל בסדר
אי אפשר לדעת דרך זה אם אתה לוקח אותן או לא

ו 4 אם אין לו בעיה רפואית אז שימציא משהו כמו מיגרנות ואז דרך רופא אזרחי אז יותר קל לשחק על זה
או שאפשר לזייף התקפי אסטמה אבל אשכרה ללכת לביה"ח ולהתאשפז שם
ואז אחרי כמה פעמים ושהכל רשום אפשר להשיג 64 45 ואפילו 24
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yahel222
אנשים פולטים פה שטויות בקצב
קודם כל אי אפשר להוריד פרופיל בראיון בצו
פרופיל זה רפואי
לא קשור לראיון

דבר שני לא כל אחד שאומר שיש לו מיגרנות זה אוטומטי 64 אם זה היה ככה
אז כל אחד היה לו עכשיו 64 על זה

דבר שלישי סמוק משין הוא לא רצה לבדוק תרמת התרופה בדם אלא לבדוק שזה לא פוגע בכבד שלך ושהוא מתפקד טוב כי יש תרופות שיכולות להרוס את הכבד בגלל זה עושים כאלה בדיקות כדי לראות שהכל בסדר
אי אפשר לדעת דרך זה אם אתה לוקח אותן או לא

ו 4 אם אין לו בעיה רפואית אז שימציא משהו כמו מיגרנות ואז דרך רופא אזרחי אז יותר קל לשחק על זה
או שאפשר לזייף התקפי אסטמה אבל אשכרה ללכת לביה"ח ולהתאשפז שם
ואז אחרי כמה פעמים ושהכל רשום אפשר להשיג 64 45 ואפילו 24


אכן צודק בקשר לראיון..אבל עדיין אחרי הראיון אפשר לקבל הפניה לקב"ן אם אתה משוגע.. :D

וכן הגזמתי שאמרתי שכל מי שאומר שיש לו מיגרנות מקבל 64, פשוט צריך ללמוד את כל הסימפטומים של המחלה ולהודיע לצבא כמה שיותר מוקדם (כמובן שהכי טוב בצו ראשון!)

ובקשר לנוירולוג..הוא אמר לי שהוא רוצה לבדוק את מינון התרופות בדם..
אבל מי יודע, אולי הוא התכוון למה שאתה אמרת..בכל מקרה אני לא רוצה להסתכן...

נ.ב. שחר, אם לחבר שלך אין ברירה, אז שיתגייס לקרבי ויצא משם בזמן הטירונות - יקבע כל יומיים הפניה לרופאים ויעשה הצגות שנתפס לו הגב/יש לו התקפי אסטמה/עומד למות..אז יהיה לו איזה חודש-חודשיים קשים אבל יש סיכוי גדול שהוא יצא...
ואז הוא ישובץ באחד מהבסיסים של מז"י...
Sniper
אני עדיין חושב שהקוסם כל יכול:]

אגב אם קיבלתי מכה רצינית ברגל והיא התנפחה לי קצת יש מצב להוציא פטור מנעליים לזמן מסויים???

H.A.
quote:
Originally posted by Shahar
אני לא מסכים איתך
צריך לשרת את המדינה והכי טוב להיות לוחם כי אתה יוצא עם הרגשה שעשית משהו.....


הנה אחד שמבין עניין!
אני לדוגמא, הולך להתגייס לחירמ"כ (במטרה להגיע לעוקץ אם זה אומר לכם משהו)
הסיבות שלי למה להתגייס לקרבי?
1. כמו ששחר כתב, אני אצא בהרגשה שעשיתי משהו - אם אני אלך ואהיה ג'ובניק, -זה- יהיה סתם בזבוז מבחינתי של 3 שנים
+קרבי יכול לתת לי הרבה דברים שבתור ג'ובניק בחיים לא יהיו לי
2.רצון לתרום למדינה - לא שממש מגיע לה, אבל אני רוצה להאמין שאפשר עוד לשנות את מצבנו לטובה

ד"א, יש עוד ממתגייסי מרץ שהולכים לקרבי או שאני בודד במערכה?
;)
KrazyDJs
כולכם פה נגד ג'ובניקים וזה
אבל בתאכל"ס לפי מה שאני חושב לא היה כלום בלי הג'ובניקים
לא'דע עדיין מה ג'ובניקים עושים, אבל הם עושים משהו :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement