return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רעידת אדמה הורגשה בכל רחבי הארץ
View this Thread in Original format
Origin
הרעידה, בעוצמה של 4.5 בסולם ריכטר, הורגשה מדרום ישראל ועד ביירות. בניין קרס בקרית אונו, אין דיווח על נפגעים

מישהוא הרגיש משהוא ?
deluxe
לא
וגם לא דווח על משהו כזה בשומקום
יש לי הרגשה אולי המוח שלך רועדד קצת...
;)
Segev
בטח שדווח תפתח טלוויזיה

הכלבה הזאת העירה אותי :whip:
Origin
quote:
Originally posted by deluxe
לא
וגם לא דווח על משהו כזה בשומקום
יש לי הרגשה אולי המוח שלך רועדד קצת...
;)

אז תוציא את הראש מהתחת ותסתכל חדשות !:D
http://news.walla.co.il/?w=//504204
NyKoN
quote:
Originally posted by Origin
הרעידה, בעוצמה של 4.5 בסולם ריכטר, הורגשה מדרום ישראל ועד ביירות. בניין קרס בקרית אונו, אין דיווח על נפגעים

מישהוא הרגיש משהוא ?


הרגשתי את הרעידה בבצפר
אני גר בקרית אונו
איפה נפל בניין פה?!
YuVaL
חחחחחח
לא יודע, לא ממש הרגשתי כלום
אבל שחררו אותנו הביתה מוקדם

4 sh00!
:)
Viber
אני גר קרוב לירושלים והרגשתי את זה,עכשיו אני מבין מה זה היה סוף סוף
באתי לבצפר ב10:40 ןאמרו לי ללכת הביתה ב 11:00
ותבינו שאצלנו בקושי הרגישו את זה ושלחו אותנו הביתה אני רואה חדשות ובתי ספר בת"א ממשיכים ללמוד.........מוזר
coby
כן גם אצלנו היה

אני לא הרגשתי אבל אמרו שבקומות הגבוהות הרגישו אתזה.. לא יודע

העיקר שחררו אותנו :)
Flotser
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous::nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous::nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Spitz
ואללה לא הרגשתי כלום
הייתי בכיתה כולם יושנים ;]
רק ילדה אחת אח"כ אמרה שהיא הרגישה :o

deluxe
[QUOTE]Originally posted by Origin
אז תוציא את הראש מהתחת !:D
[QUOTE]

אבל חמים ונעים שם...

;)

לא יודע
בהרצליה לא הרגישו כלום
KrazyDJs
לא הרגישו כלום בהרצליה?
אחותי עובדת בהרצליה אמרה לי הבניין שלהם בסלקום התתחיל לרעוד :\


ואצלנו לא הרבה הרגישו
אבל הוציאו אותנו החוצה
היה שכונה
והשתחררנו שעתיים לפני הזמן

פצצות...

ולפי מה שאמרו לי, זה 5 בסולם ריכטר
[ לפחות זה מה שרשום ב ynet ]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement