|
רעידת אדמה הורגשה בכל רחבי הארץ
|
View this Thread in Original format
| Origin |
הרעידה, בעוצמה של 4.5 בסולם ריכטר, הורגשה מדרום ישראל ועד ביירות. בניין קרס בקרית אונו, אין דיווח על נפגעים
מישהוא הרגיש משהוא ? |
|
|
| deluxe |
לא
וגם לא דווח על משהו כזה בשומקום
יש לי הרגשה אולי המוח שלך רועדד קצת...
;) |
|
|
| Segev |
בטח שדווח תפתח טלוויזיה
הכלבה הזאת העירה אותי :whip: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by deluxe
לא
וגם לא דווח על משהו כזה בשומקום
יש לי הרגשה אולי המוח שלך רועדד קצת...
;) |
אז תוציא את הראש מהתחת ותסתכל חדשות !:D
http://news.walla.co.il/?w=//504204 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Origin
הרעידה, בעוצמה של 4.5 בסולם ריכטר, הורגשה מדרום ישראל ועד ביירות. בניין קרס בקרית אונו, אין דיווח על נפגעים
מישהוא הרגיש משהוא ? |
הרגשתי את הרעידה בבצפר
אני גר בקרית אונו
איפה נפל בניין פה?! |
|
|
| YuVaL |
חחחחחח
לא יודע, לא ממש הרגשתי כלום
אבל שחררו אותנו הביתה מוקדם
4 sh00!
:) |
|
|
| Viber |
אני גר קרוב לירושלים והרגשתי את זה,עכשיו אני מבין מה זה היה סוף סוף
באתי לבצפר ב10:40 ןאמרו לי ללכת הביתה ב 11:00
ותבינו שאצלנו בקושי הרגישו את זה ושלחו אותנו הביתה אני רואה חדשות ובתי ספר בת"א ממשיכים ללמוד.........מוזר |
|
|
| coby |
כן גם אצלנו היה
אני לא הרגשתי אבל אמרו שבקומות הגבוהות הרגישו אתזה.. לא יודע
העיקר שחררו אותנו :) |
|
|
| Flotser |
| :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous::nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous::nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Spitz |
ואללה לא הרגשתי כלום
הייתי בכיתה כולם יושנים ;]
רק ילדה אחת אח"כ אמרה שהיא הרגישה :o |
|
|
| deluxe |
[QUOTE]Originally posted by Origin
אז תוציא את הראש מהתחת !:D
[QUOTE]
אבל חמים ונעים שם...
;)
לא יודע
בהרצליה לא הרגישו כלום |
|
|
| KrazyDJs |
לא הרגישו כלום בהרצליה?
אחותי עובדת בהרצליה אמרה לי הבניין שלהם בסלקום התתחיל לרעוד :\
ואצלנו לא הרבה הרגישו
אבל הוציאו אותנו החוצה
היה שכונה
והשתחררנו שעתיים לפני הזמן
פצצות...
ולפי מה שאמרו לי, זה 5 בסולם ריכטר
[ לפחות זה מה שרשום ב ynet ] |
|
|
|
|