|
Ferry Corsten en TMF-Awardstune
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
In navolging van Tiesto verleden jaar op de TMF-awards, zal Ferry dit jaar de tune voor de TMW-awards produceren. Hoorde dit net op MTV-news. Wellicht draaitie er ook wel, maar daar zeiden ze niks van.
Ferry staat in spotslight de laatste tijd zeg. |
|
|
| sndh |
| dan hoop ik dat het eerder in de richting is van Kyoto, als rock your body rock....maar die kans is redelijk klein... mijn zusje van 15 zal er ook bijzijn... :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| Bij de reclame van de tmf-awards hoorde ik al iets erg trensigs, weet niet of dat het toevallig is? |
|
|
| MennoB |
| Ja op die reclame klinkt dat muziekje best goed eigenlijk... |
|
|
| Duke2003 |
| heb die reclame niet gehoord... het is wel goed voor z'n naamsbekendheid natuurlijk maar hoop wel dat hij n echt trancenummer maakt... als ie namelijk toegeeft aan de commercie en n simpel nummertje in elkaar flanst wordt trance alleen maar verder in het cheesehoekje geplaatst |
|
|
| BaRTeZ |
hah dat is toevallig :)
ik wou net hier op TA vragen wat dat toch voor een tune was in die reclame, klinkt nml wel cool :) |
|
|
| Magic83 |
| Nog niet gehoord, ben benieuwd. Beter niet van die commerciële :rolleyes: |
|
|
| DJ Gerrit |
| die tune van tmf bij de reclame is idd ERG lekker |
|
|
| moogwai |
| Hmmn.. heeft iemand al een sampletje? Ben wel benieuwd, misschien dat ik 'm nog tijdens het zappen tegen kom anders. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Magic83
Nog niet gehoord, ben benieuwd. Beter niet van die commerciële :rolleyes: |
dat wordt het vanzelf want al die 14/15 jarige vinden alles prachtig als het maar met de TMF-awards te maken heeft |
|
|
| Donna |
Ferry deserves veel meer dan wat ie tot nu toe heeft gekregen,als Armin op zn retour is kunnen we wellicht weer wat meer gaan genieten van Ferry en ws Tiesto ook wel weer.
Dan wordt t maybe weer s partytime! :D |
|
|
| BaRTeZ |
ff de topic omhoog hoereren
de titel van de track is: Ferry Corsten - Anything Goes
en ligt vanaf maandag in de winkels en is het plaatje te downloaden op www.tmf.nl :) |
|
|
|
|