|
markus schulz @ global dj broadcast
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
börjar fylla min dator mer och mer med rippar från hans program på party 931 :) nån mer som störtgillar dessa mixar?
avundas er som ska se honom på kryssningen i mars :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Låter intressant eftersom man ska se han på kryssen...
Du får hemskt gärna fylla i vilken radio han lirar på och vilka tider på vilka dagar :)
Vad kör han för nåt ? |
|
|
| Dioxys |
progghouse lirar han väll? :)
kan fixa upp lite rippar på din ftp om inte annat!
party 031 heter väll kanalen, sänder från södra florida? :)
han har som armin lite gästdj's å så också :) |
|
|
| zamson |
han mixar sköna set..
proggig trance när den är som bäst ;) |
|
|
| lonne |
Han är ok enligt min mening! En aning överskattad, men smaken är som baken.:)
Det händer att han lyckas gräva fram en del guldkorn, mellan varven. Den prog han spelar, pitchar han sönder och tyvärr tycker jag oftast att den är aningen för ostig.
Hursomhelst ska det bli roligt att se honom och jag tror han kommer göra bättre ifrån sig än Armin. |
|
|
| Versace |
nu på måndag gästas hans program av 2 svenskar till som ska spela på kryssningen, özgur can o rouzbeh delavari...
tunga grejer!!!!!:eyes: :eyes: :D :D :crazy: |
|
|
| SMC |
GDJB brukar ibland innebära tidiga måndagmorgonar. ;) Den senaste tiden har man fått njuta av extrasändningar även på söndagmorgonar. Annars brukar jag dra ner seten lite i efterhand för att kunna lyssna vid lite bekvämare tider än 06:00 t.ex.
GDJB är enligt mig, utan tvekan, den bästa radioshowen. Markus plockar alltid musik som faller mig fullständigt i smaken. Progressiv trance och house, och lite annat emellanåt. Alltid färsk och spännande kvalitetsmusik. Markus gör verkligen ett bra arbete bakom spelarna, han mixar väldigt bra, han lägger upp seten på ett bra vis och skapar en fin övergripande suggestiv känsla. |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SMC
GDJB brukar ibland innebära tidiga måndagmorgonar. ;) Den senaste tiden har man fått njuta av extrasändningar även på söndagmorgonar. Annars brukar jag dra ner seten lite i efterhand för att kunna lyssna vid lite bekvämare tider än 06:00 t.ex.
GDJB är enligt mig, utan tvekan, den bästa radioshowen. Markus plockar alltid musik som faller mig fullständigt i smaken. Progressiv trance och house, och lite annat emellanåt. Alltid färsk och spännande kvalitetsmusik. Markus gör verkligen ett bra arbete bakom spelarna, han mixar väldigt bra, han lägger upp seten på ett bra vis och skapar en fin övergripande suggestiv känsla. |
mycket bra skrivet smc, kunde skrivit det bättre själv :) |
|
|
| lonne |
Markus gör verkligen ett bra arbete bakom spelarna, han mixar väldigt bra, han lägger upp seten på ett bra vis och skapar en fin övergripande suggestiv känsla. |
Jag tycker Schulz lirar samma låtar vecka in och vecka ut, så jag kan inte hålla med dig om att han gör ett bra jobb. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by lonne
Jag tycker Schulz lirar samma låtar vecka in och vecka ut, så jag kan inte hålla med dig om att han gör ett bra jobb. |
Hurvida han lirar samma låtar vecka ut och vecka in är knappast något man kan bilda åsikt kring. Jag har hittils inte varit med om att ett av hans entimmes essentials-sets inte innehållit låtar som han inte spelat tidigare. Faktum är att han varje vecka plockar in några nya låtar. |
|
|
| lonne |
Hurvida han lirar samma låtar vecka ut och vecka in är knappast något man kan bilda åsikt kring. |
Det tycker absolut jag! Har man ett radioprogram, så ska man försöka promota de nyaste och hetaste låtarna. Schulz lyckas inte alltid leva upp till det kriteriet enligt mig.
Självklart har alla dj`s sina personliga favoriter, tråkigt nog tycker jag Schulz tenderar till att kunna spela sönder många låtar.
Jag tycker han är helt ok, vilket jag sa ovan! Dock får han mer respekt än han förtjänar enligt mig.
Hursomhelst kanske min åsikt får en positivare vändning efter att ha sett honom live.:) |
|
|
|
|