return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי
View this Thread in Original format
idanhakia
חברים לא תאמינו אבל הרגע נודע לי שDJ TON TB
מגיע מחחר לאומן
אני הולך בטוח
מסיבה לחיילים !!!
איכותתתתתתתתתתתתתת
-CosmicFire-
למה אני לא חייל למה??
KosmiK-G8
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל

כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה?
Black-Dragon
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל

כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה?


מי משלם 70?@@?@#^?@
:)
צריכים לדעת להתקמבן
אני כל הזמן נכנס ב30 לשם
VIP
markfeldman
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת

לא נורא, נחכה ליוהן גילן.
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת

לא נורא, נחכה ליוהן גילן.


אני עושה שבת ביוהן גילן
הרבה יותר בעסה
Scorchio
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו

אולי אני יילך...
H.A.
הייתי רוצה להיות בזה...
באותה מידה אני מקווה להיות בחילן (אם ישחררו אותי באותה שבת :D)
KrazyDJs
תהנו...:confused:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו

אולי אני יילך...


אם אתה בסוף נוסע דבר איתי... יש מצב נאי מצטרף

zionizhak
מה המצב חברה
זה אילן (קוסמיק גייט) חיברתי חבר שלי לפורום...

שיהיה שבת שלום אין לי מחשב בשבת אז נדבר איתכם רק שבוע הבא ביום חמישי
yahel222
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
למה אני לא חייל למה??



:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
WHAT THE ??????????????????????

זה לא שווה את זה
הוא לא כזה טוב הדיג'יי הזה..... !!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement