|
חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
חברים לא תאמינו אבל הרגע נודע לי שDJ TON TB
מגיע מחחר לאומן
אני הולך בטוח
מסיבה לחיילים !!!
איכותתתתתתתתתתתתתת |
|
|
| -CosmicFire- |
| למה אני לא חייל למה?? |
|
|
| KosmiK-G8 |
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל
כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה? |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל
כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה? |
מי משלם 70?@@?@#^?@
:)
צריכים לדעת להתקמבן
אני כל הזמן נכנס ב30 לשם
VIP |
|
|
| markfeldman |
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת
לא נורא, נחכה ליוהן גילן. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת
לא נורא, נחכה ליוהן גילן. |
אני עושה שבת ביוהן גילן
הרבה יותר בעסה |
|
|
| Scorchio |
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו
אולי אני יילך... |
|
|
| H.A. |
הייתי רוצה להיות בזה...
באותה מידה אני מקווה להיות בחילן (אם ישחררו אותי באותה שבת :D) |
|
|
| KrazyDJs |
| תהנו...:confused: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו
אולי אני יילך... |
אם אתה בסוף נוסע דבר איתי... יש מצב נאי מצטרף |
|
|
| zionizhak |
מה המצב חברה
זה אילן (קוסמיק גייט) חיברתי חבר שלי לפורום...
שיהיה שבת שלום אין לי מחשב בשבת אז נדבר איתכם רק שבוע הבא ביום חמישי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
למה אני לא חייל למה?? |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
WHAT THE ??????????????????????
זה לא שווה את זה
הוא לא כזה טוב הדיג'יי הזה..... !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|