| warpedd_ |
מה נסגר פה
הפורום אף פעם לא נראה יותר גרוע
כבר מגעיל אותי להכנס לפה
נשבר לי ממה שהולך פה בגלל אנשים משועממים
תשמעו בחיית יש כרגע בעיה להוסיף מוד אבל זה לא אומר שצריך לעשות מה שבראש
וסתם לפתוח מלא ט'רדים בלי שום קשר (תסתכלו בעמוד הראשי ותראו על מה אני מדבר)
תתפסו את עצמכם בידיים כי זה פשוט חבל |
|
|