return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כוססססססס אמקקקק ערססססס
View this Thread in Original format
warpedd_
מה נסגר פה
הפורום אף פעם לא נראה יותר גרוע
כבר מגעיל אותי להכנס לפה
נשבר לי ממה שהולך פה בגלל אנשים משועממים
תשמעו בחיית יש כרגע בעיה להוסיף מוד אבל זה לא אומר שצריך לעשות מה שבראש
וסתם לפתוח מלא ט'רדים בלי שום קשר (תסתכלו בעמוד הראשי ותראו על מה אני מדבר)
תתפסו את עצמכם בידיים כי זה פשוט חבל
H.A.
זה מה שקורה שהמנהל מסרב להעביר את
Adminsteration...
HyPeRSoNiC
ראסמי
מספיק עם כל החרא הזה!!!!!!!!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ראסמי
מספיק עם כל החרא הזה!!!!!!!!!


דוגרי!!!
המקום הזה זה לא אותו מקום שהכרתי שהגעתי אליו..
Black-Dragon
הפורום באמת השתנה אבל גם לטובה..
אנשים התקדמו פה בצורה ממש טובה
השתנו המון דברים
גם גדלנו פה :)
arik
אני גם מודע לעיניין

אבל אין מה לעשות יש הרבה שמצתרפים
ומה לעשות שלא כולם מבינים איכות



גם את רב הנושאי שיחה המענינים כבר כיסינו

עכשיו נשאר לעשות רק הרבה מפגשים
אבל באמת לעשות
!
Black-Dragon
נכון..מפגשים ולעשות מסיבה משלנו עם התקליטנים של הפורום
יהיה שמחחח :disbelief
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
נכון..מפגשים ולעשות מסיבה משלנו עם התקליטנים של הפורום
יהיה שמחחח :disbelief


ראסמי צריך לארגן משהו כזה

דיברתי עם אנשים בפורומים של תפוז שאני פעיל בהם...... גם הם רוצים :P
Black-Dragon
אורן אחלה חתימה
תודה גיל :)

אז יאללה בואו נארגן משהו..
skelz
אאאאאאאאאאאאאאאאאא
מסיבת פורום
זה אשכרה ליינאפ של טראנס אנרג'י
חחחחחחחחחחחחחחחח

Hell_Copter
quote:
Originally posted by H.A.
זה מה שקורה שהמנהל מסרב להעביר את
Adminsteration...


אתה לא מבין שזה לא קשור אליי בכלל?
זה דברים שלוקחים זמן

מנסים לסדר את זה!
Black-Dragon
למי יש פה בית גדול..רסמי אבל
שיכול לארגן משהו כזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement