return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כוססססססס אמקקקק ערססססס (pg. 2)
View this Thread in Original format
warpedd_
חחחחח מה הקשר מסיבות בט'רד הזה
זאת בדיוק הנקודה
ובקשר למה שאמרתם למרבה הצער רוב הט'רדים המיותרים הם לאו דווקא של חברה חדשים אלה סדיוק להיפך
אני כותב את זה רק בגלל שחבל לי על הפורום
לא לצאת צדיק אלה לגרום למצב להשתנות
Black-Dragon
אז דבר תגיד איך היית רוצה לראות את הפורום הזה?
YuVaL
אחלה תחת
:eyes: :eyes:

אבל יש פה אבסורד
לאלי קוראים בלאק דרגון, וציירו דרקון ירוק...
WTF?
:P
Sniper
ת'אחלס אנשים ניהיה פה מגעיל, אני זוכר שהיו ימים לפני הרבה זמן יחסית
שהיה כיף לדבר, היה המון נושאי שיחה, לא רק מוזיקה, היו ממש כיף לדבר..
אבל לכל נושא היה ת'טרד שלו
היה ממש כיףף...
NyKoN
ראסמי נהיה מגעיל פה
רועי תשים מישהו כבר מוד אינעל רבאק
ולא את חן :D
DjChook
מה אתה מכניס אותי לכל מקום :(

אין יותר המלצות !
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
ת'אחלס אנשים ניהיה פה מגעיל, אני זוכר שהיו ימים לפני הרבה זמן יחסית
שהיה כיף לדבר, היה המון נושאי שיחה, לא רק מוזיקה, היו ממש כיף לדבר..
אבל לכל נושא היה ת'טרד שלו
היה ממש כיףף...


מסכים איתך בכל מילה אחי..
Sniper
שמעו זה לא יעזור עם כל אחד יגיד שצריך מוד, כל אחד שידאג לעצמו
וידע מתי צריך להגיב ומתי לא.. כי ת'אחלס אם היה מוד והייתם מגיבים בכמות כזאת ובשטויות שהפורום מוצף פה אז הוא היה סוגר אותם וזהו..
ובנוגע למוד אמרו שזה בטיפול אז ככו ת'סבלונות
ושכל אחד יהיה מוד בפני עצמו וככה לדעתי יהיה לנו יותר טוב פה
KrazyDJs
גם לא יעזור שחצי פורום עכשיו יגיד "מסכים מסכים"
נכון?

כי זה קורה כל פעם..

אז מה שצריך לעשות זה לחשוב איך המקום הזה לא יהיה
BU

כי אני בטוח שאף אחד פה לא רוצה שכונה
וש
ILTA
תישאר ILTA

של פעם :)


בכל מקרה פתרונות יצירתיים אין לי יותר מידי..
מה שאני מצליח לחשוב עליו בינתיים זה רק למנות עוד מוד
זה הדבר היחיד שיעזור וישליט פה קצת סדר..

אח"כ נחשוב הלאה
DjNumShum
לפי דעתי צריך לסגור הרשמה של משתתפים חדשים!

DJ-Kreing^^
נראה לי הבעיה עכשיו זה שבקושי יש תגובות וטרדים, וגם כשמופיעים כאלה הם בכלל לא לעניין.
שמתם לב שכשכל פעם שרועי חוזר לסוף שבוע הפורום הופך להיות שוקק חיים ליום יומיים ואחרי זה שוב מת. הנקודה שלי היא שפעם היו פה אנשים שהובילו את הפורום, על כל דבר היה להם מה להגיד, הפוסטים היו לעניין והיו הרבה נושאי שיחה.
עכשיו אחרי שהרבה חברה וותיקים שהיו ממקימי הפורום הישראלי כבר בקושי מבקרים פה, חברה אייכותים מביני עניין שידעו להעריך ולשמור על המקום.

החברה החדשים שהצטרפו לא מזמן הם לא ברוח הפורום, יש כאלה מביני עניין אבל זה עדיין לא חברה שיכולים להוביל את הפורום עם הרבה הודעות ותגובות חכמות כמו שהיה פעם.

מקווה שהצלחתי להעביר את הנקודה שלי
:nervous:
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה מכניס אותי לכל מקום :(

אין יותר המלצות !


אמרתי שאני לא רוצה אותך כי גם ככה אתה מתגייס עוד מעט אז בשביל מה? זה אותו סיפור בדיוק

אני אומר אורן(hypersonic)
צריך להיות מוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement