|
מאיפה מוטורסייקל?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
המממממ.....
שכחתם את ההפקה שלהם - ATTENTION DEFICIT |
|
|
| taltul |
לפי מה שידוע לי
!!!ג&ד = פרוגרסיב טראנס |
|
|
| markfeldman |
פרוגרסיב טראנס ???
לההההההההה, הרבה יותר איטי... |
|
|
| taltul |
markfeldman
| quote: | פרוגרסיב טראנס ???
לההההההההה, הרבה יותר איטי... |
???מי אמר לך שפרוגרסיב טראנס זה סגנון מהיר
...זהו שמה שהם עושים זה בדיוק פרוגרסיב טראנס |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by ronsh
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...
הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד |
זה כי דייב לא יודע להפיק, ברמיקס לאוונסנס זה דייב שם ביט על הטראק וג'וש עזר לו הרבה... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה כי דייב לא יודע להפיק, ברמיקס לאוונסנס זה דייב שם ביט על הטראק וג'וש עזר לו הרבה... |
כשהם היו בתוכנית של ארמין.......
אני זוכר שהם אמרו שדייב רק מפיק או משהו...
ככה או ככה
לא אכפת לי מי מהם עושה מה
העיקר שימשיכו
כי הם עושים אחלה של עבודה |
|
|
| Segev |
לא יודע להפיק אתה מתכוון לא יודע לצור נכון?
אז מה הצרוך בו?
מה ג'וש לא יודע למקסס :D |
|
|
| Shahar |
אולי הוא מזמזם וג'וש מבצע...
:) |
|
|
| Segev |
| חחח ניראה לי סתם מסנג'ר אותו עם הכסף :stongue: |
|
|
| Black-Dragon |
אוי כמה שטויות רצות פה :)
גם ג'וש וגם דייב יודעים להפיק רק שג'וש מתמקד גם בתיקלוט
אם תכנסו לפה
Tracklist Requests/Postings
תראו שהוא מתקלט בכל מיני ארועים
תעשו חיפוש..
Josh Gabriel |
|
|
| Segev |
| זה בצחוק הרי ברור שהוא לא פחות טוב... |
|
|
|
|