return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מאיפה מוטורסייקל??
View this Thread in Original format
zionizhak
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר
Black-Dragon
Josh Gabriel & Dave Dresden presents MOTORCYCLE
גבריאל ודרזדן הם אמריקאים והם בעצם ההרכב מוטוסייקל..
קפיש?
eXeTik
הרכב מנצח... פשוט מדהים הסגנון שלהם, מדהים!
Shahar
למה הם הפסיקו ליצור דברים בשם הזה באמת?
יש איזה טראק שיצא אחרי
ATRC
אבל הוא לא מפורסם ...
יש משהו?
KrazyDJs
Imagination

יש איזה ריפ דפוק שלי או משו בסגנון
בטח פייק אני מניח...
Rising
הסינגל הבא שלהם זה...

Deep Breath, Love
Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו
ronsh
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...

הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים

Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)

ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש

חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד

אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ronsh
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד

אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד


עד כמה שאני יודע
01-limp_bizkit-behind_blue_eyes__trifactor_blue_room_remix-mns.mp3
דייב דרזדן עומד מאחורי טריפאקטור...
אז הרמיקס הזה שלו :)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו


הם לא הוציאו שום רמיקס עם השם
motorcycle
דברתי על
motorcycle
לא על רמיקסים שלהם עם השם
gabriel and dresden

TTman
quote:
Originally posted by zionizhak
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר



SHOCKED !!!!
warpedd_
חשבתי על משהו מעניין
ג&ד מנגנים ויוצרים מוזיקה מאוד שונה יחסית למוזיקה אלקטרונית מארה"ב
ששמה שולטת הסצנה הניו-יורקית של ההאוס והפרוגרסיב וכו'
המוזיקה שלהם מאוד מזכירה דווקא יוצרים הולנדים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement