|
Happy Birthday Nabistai/Mister_Michel!
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
Gelukkige verjaardag Nabistai!!! Maak er een fijne dag van... :)
/me doet een happy birthday-dansje voor nabistai (en ze is er nog goe in ook omdat ze het al zo vaak heeft gedaan :p)
;) Nice yillara... |
|
|
| Gladius |
/me joins het dansje (ceeeeeeeelebration times come onnnn!...)
happy bday kerel
hoe jong zijt ge geworden? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Gladius
/me joins het dansje (ceeeeeeeelebration times come onnnn!...)
happy bday kerel
hoe jong zijt ge geworden? |
18 jaar :)
Bedankt zehra voor eraan te denken enzo ;)
Kzal straks misschien meedansen ma nu heb ik geen zin :toothless (stomme valentijn) |
|
|
| TOR |
| enjoy being an adult :D |
|
|
| CygnusX |
| Proficiat met je 18e verjaardag! |
|
|
| Wildfir3 |
| hb newbiestai! :D |
|
|
| Tiger777 |
| en nu moogde zelf uuw rapporten tekenen en moogt ge uit de school wanneer ge het wilt!!! |
|
|
| emma |
| happy birthday !!!!!!!!!!!!!!!! :D |
|
|
| BEACHBOY |
| Nen Happy birthday!!!! :D t0000t :toothless |
|
|
| Nabistai |
| Ik begin enorme dorst te krijgen :toothless |
|
|
| Eagle` |
| proficiat, ik heb er gister op uw gezondheid ene gedronke, was wel meer dan een maar goed dit terzijde :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en nu moogde zelf uuw rapporten tekenen en moogt ge uit de school wanneer ge het wilt!!! |
en in het *verboden* hoekje van de videotheek gaan piepen ;) |
|
|
|
|