|
FinTa logon suunnittelu? oisko hyvä idea?
|
View this Thread in Original format
| digitalbeat666 |
Opiskelen kuvataidetta ammattikorkeakoulussa ja voisin suunnitella FinTa-logon tässä jossain vaiheessa. Sitä vois käyttää vaikka sitten avatareissa ja vaikka painattaa t-paitaan :)
Oisko hyvä idea? Kommentteja? |
|
|
| Mr.Mystery |
| No mutta ilman muuta! Hieno idea :) |
|
|
| Puuhis |
| Minunkin kotikoneelta löytyy yksi ns. "FINTA" t-paita malli. Pitänee postata kun pääsee kotosalle. |
|
|
| MekkaFIN |
| Jep, hyvä idea! :) |
|
|
| digitalbeat666 |
| hienoa! pitääpä alkaa suunnittelemaan, laitan tänne heti ensimmäisen ehotuksen kun saan valmiiks. |
|
|
| digitalbeat666 |
| hienoa! pitääpä alkaa suunnittelemaan, laitan tänne heti ensimmäisen ehotuksen kun saan valmiiks. |
|
|
| Epic Star |
| Hyvä idea! Pitää rueta suunnittelemaan. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Jos suunnittelijoille saa esittää toiveita niin yksinkertainen ja selkeä logo olisi mielestäni paras ratkaisu. |
|
|
| digitalbeat666 |
 |
|
|
| diffas |
ei tää kyl logo ole. mut no enmä olekkaan kuvataiteen opiskelija, enkä omaa mitään lahjoja.
http://etana.luola.net/stuff/finta.png |
|
|
| digitalbeat666 |
| rehellisesti sanottuna, hyvä ja magee levari mutta huono logo. |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
huono logo. |
niinhän mä sanoin. :) |
|
|
|
|