return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
FinTa logon suunnittelu? oisko hyvä idea?
View this Thread in Original format
digitalbeat666
Opiskelen kuvataidetta ammattikorkeakoulussa ja voisin suunnitella FinTa-logon tässä jossain vaiheessa. Sitä vois käyttää vaikka sitten avatareissa ja vaikka painattaa t-paitaan :)

Oisko hyvä idea? Kommentteja?
Mr.Mystery
No mutta ilman muuta! Hieno idea :)
Puuhis
Minunkin kotikoneelta löytyy yksi ns. "FINTA" t-paita malli. Pitänee postata kun pääsee kotosalle.
MekkaFIN
Jep, hyvä idea! :)
digitalbeat666
hienoa! pitääpä alkaa suunnittelemaan, laitan tänne heti ensimmäisen ehotuksen kun saan valmiiks.
digitalbeat666
hienoa! pitääpä alkaa suunnittelemaan, laitan tänne heti ensimmäisen ehotuksen kun saan valmiiks.
Epic Star
Hyvä idea! Pitää rueta suunnittelemaan.
Mr.Mystery
Jos suunnittelijoille saa esittää toiveita niin yksinkertainen ja selkeä logo olisi mielestäni paras ratkaisu.
digitalbeat666
diffas
ei tää kyl logo ole. mut no enmä olekkaan kuvataiteen opiskelija, enkä omaa mitään lahjoja.


http://etana.luola.net/stuff/finta.png

digitalbeat666
rehellisesti sanottuna, hyvä ja magee levari mutta huono logo.
diffas
quote:
Originally posted by digitalbeat666
huono logo.


niinhän mä sanoin. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement