|
Radion konemusiikkiohjelmat
|
View this Thread in Original format
| Nuutti |
| Mitä elektronisen musiikin ohjelmia radiossa nykyään pyörii? Putosin hieman kelkasta erään vuoden pakollisen palveluksen aikana. Tiistain tanssi-ilta on ainakin edelleen omalla paikallaan vähän eri aikaan vain, mutta vieläkö perjantaisin tulee Dance mob lite ja Klubi? Entä X3M:n DePardy tai X3M Dance Tabin miksauksineen? Essential miksit eivät kai enää pyöri. Mitä Radio Helsingiltä tulee nykyään? Tuleeko avaruusromua vielä? Entä onko NRJ:ltä tullut sitten kiksun huippuvuosien jälkeen mitään alan ohjelmaa? |
|
|
| Sting Ray |
Täällä Kuopiossa ainakin tulee paikallisradio Oikealla Asemalla (96.7 mHz) joka lauantai klo 20-22 Kuopion Elektronisen Musiikin Ystävät BPM ry:n oma radioshow nimeltään Dancehall. Musatyylinä lähes kaikki mahdollinen konemusiikki housesta hardcoreen. Juontajina ovat BPM:n omat DJ:t Erik ja Mish, itse vastaan lähinnä ohjelman kiksutarjonnasta lainaamalla levyjä poikien soitettavaksi eli musiikki on ainakin itselle mieluista :D
Lähetys ei valitettavasti kuulu kuin Kuopion ympäristössä, mutta jos tännepäin sattuu joskus eksymään, niin kannattaa ehdottomasti kuunnella :cool: |
|
|
| Epic Star |
| Itse kuuntelen Trance Around the World ja A State of Trance radio ohjelmat. Molemmissa soittavat uusimpia trance kappaleita. Itse olen ainakin tykännyt. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Epic Star
Itse kuuntelen Trance Around the World ja A State of Trance radio ohjelmat. Molemmissa soittavat uusimpia trance kappaleita. Itse olen ainakin tykännyt. |
Morjensta,
Veikkaan että kuuntelet niitä streamillä? Vai...? En olisi kuullut moisista kotimaisista ohjelmista.
Tiistaisin Miettisen Kallen ohjelma, sitten olisiko kerran kuussa DJ Orkidean setti ti 22:30-0:00. Avaruusromua ei taida olla olemassa enää, joten Stephen Hawkings bye-bye.
Extremin X3M Dance on entinen dePardy. Minun mielestäni on mennyt vähän huonompaan suuntaan viimeisenä aikana, en ole kuullut että DJ TAB olisi ollut soittamassa pitkään aikaan. Hyvä on kuitenkin, että Extremillä on ollut tapana tuoda radiokuuntelijoille suurimmat eventsit, esim. Labyrinth 2000, Labyrinth 2001, Sundissential kaapelitehtaalla yms. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Avaruusromua ei taida olla olemassa enää, joten Stephen Hawkings bye-bye. |
Tosi harmi vaikka en sitä kovin usein muistanut kuunnella, mutta Jukka Mikkolan tarinoita oli tosi rauhoittava kuunnella ja musiikkikin oli loistavaa suhinaa. |
|
|
| BetaFactory |
Hmm, onko kukaan kuullut huhuja siitä, että Hallmark olisi järjestämässä jotain todella isoa (vrt. Labyrinth) tulevan vuoden aikana? Sellaisia huhuja tuli joskus X3M Dance:n jengiltä. :eyes:
Ja mitä oikeasti soitetaan YleX:n Klubi ja Solid Steel ohjelmissa? Klubi - jaa, sen on pakko olla just klubimusaa? :crazy: Solid Steel? Sekin konemusaa?? |
|
|
| afastest |
| olen kuullut sellaisesta ohjelmasta kuin beatbox by elliot ness, en muista millä radioasemalla. |
|
|
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by afastest
olen kuullut sellaisesta ohjelmasta kuin beatbox by elliot ness, en muista millä radioasemalla. |
Radiohelsinki 95,2, keskiviikosin 22-00 ja uusinta joskus launtai iltana jos en ihan väärin muista. |
|
|
| Epic Star |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Morjensta,
Veikkaan että kuuntelet niitä streamillä? Vai...? En olisi kuullut moisista kotimaisista ohjelmista. |
Kyllä, kuuntelen niitä streamilla. TATW tulee joka toinen tiistai Ministry of Sound radiosta ja ASOT joka keskiviikko ID&T radiosta. :) |
|
|
| BetaFactory |
Sunnuntaiaamuisin 10:00-11:00 tulee, jos muistan oikein, X3M:ltä sellainen ohjelma kuin "Chill". Taitaa olla konemusaa, koska juontaja on sama kuin X3M Dancessa. Itse en ole ikinä hoksannut kuunnella tuota Chilliä.
Sitten Ruotsin radiolta "P3 Dans", joka ainakin ennen oli perjantaisin. On vissiin myös olemassa "P3 Klubb", tai voi myös olla niin ettei tuo enää tule. En ole vuoteen kuunnellut niitä ruotsalaisten ohjelmia. Yleensä aika kehnoja, liian kaupallista trance-soundia, melkein dance-puoleen menee... |
|
|
| GrimReaper |
Pitää kai alkaa kuunnella enemmän radiota.. :toothless Levyhylly kun tuntuu täyttyvän siihen tahtiin ettei ikinä ehdi kuuntelemaan radiota, muuten kuin joskus arkiaamuisin.
Kuuntelen kunnolla radioo ehkä kerran viikossa, tiistain tanssi-illan, jos muistan sitäkään. Niin paljon en jaksa kiksua että kuuntelisin ASOT:ia tai muita vastaavia. Niitä saa sitten tarpeeksi baareissa. Viimeisin ASOT, jonka oon kuunnellu, taitaa olla jotain osa 69 tai 70!! :haha: |
|
|
|
|