return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Qontact 29 april 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Menno
Vind de line-up wel lekker hor. Marco en Ferry zetten altijd wereldsets neer op Koninginnenacht dus ik denk dat ik er dit jaar weer bij ben.

En gelukkig geen Gielen deze keer :)
jp
Wat een saaie line-up! Was vorig jaar veel beter, toen hebben we het echt naar ons zin gehad.

En idd Snug, Mayday verdient alle energie die je maar kunt vinden ;)

Ga wel en biertje drinken in de stad en dan snel onder de wol :D
total woot
quote:
[

De vorige edities van Qontact in Amsterdam waren allen ver van te voren uitverkocht
:rolleyes: :rolleyes: iemand heeft hier een selectief geheugen....

Denk dat t voor mij ook weer eens mayday gaat worden, geloof niet dat deze line-up me echt kan boeien..
SnuggLe
Wouter, d'r is nog een plaats vrij in de auto, mocht je meewillen.

Laten we hopen dat de Nijmegen posse ook weer komt (Marcello & friends), was gezellig vorig jaar.
Donna
NOUH....ik denk juist dat dit een line-up zou kunnen zijn voor een erg lekkere party..
Vorig jaar die overdreven line-up(vond ik achteraf gezien dan,van te voren ff niet over nagedacht)heeft me nu niet een idioot lekker feest gegeven qua sound.
Met zo'n dikke line-up ga je heen met t id dat er niks in de weg staat om de avond van je leven te beleven,zo'n hoog verwachtingspatroon dat t alleen maar tegen kan vallen.
En dat deed t me dus ook,PLUS t feit dat de tribunes dicht waren."TRAUMATISCH" heb ik dat gevonden,het megapartygevoel wat de HMH me altijd gaf/geeft miste daar volledig en daardoor werd t een feest als zovelen met een leuk line-up...
Wat mijn persoontje betreft dan..

Ik moet ook van te voren weten dat t echt zo goed als vol zit anders gaak ZOWIESO niet heen,is t wel t geval en ik kan vrij krijgen,mja dan wil ik er wel heen,mits er niks anders is wat me meer kan boeien :)
Dj Lex
Vind hem niet slecht, maar ook niet goed. Denk dat het best een leuk feestje wordt :)
tango
Tegenover de line-up van vorig jaar is dit natuurlijk helemaal niks. Er wordt dit jaar maar trouwens 1 qontact gehouden. In Eindhoven is er dit jaar een ander concept: Darkraver & Friends :whip:

grtz,
TNG
Original
De lijn-up van het feest vorigjaar was wel heel Dik, maar de rest was gewoon schraal. de chillout dicht/ tribune dicht, zaal kleiner gemaakt....judge jules die me oren kapot scratched.. ik hoor martin L. king nu nog na galmen.

De edities ervoor daarintegen waren wel :eyespop: :crazy:

en uh
DuMonde, Marco, Ferry, Marc la cruz & Marcel Woods zijn in mijn boekje nog steeds dikke namen.
Vooral Mr woods na zijn zet op T.E.
Jappio
quote:
Originally posted by Donna
NOUH....ik denk juist dat dit een line-up zou kunnen zijn voor een erg lekkere party..
Vorig jaar die overdreven line-up(vond ik achteraf gezien dan,van te voren ff niet over nagedacht)heeft me nu niet een idioot lekker feest gegeven qua sound.
Met zo'n dikke line-up ga je heen met t id dat er niks in de weg staat om de avond van je leven te beleven,zo'n hoog verwachtingspatroon dat t alleen maar tegen kan vallen.
En dat deed t me dus ook,PLUS t feit dat de tribunes dicht waren."TRAUMATISCH" heb ik dat gevonden,het megapartygevoel wat de HMH me altijd gaf/geeft miste daar volledig en daardoor werd t een feest als zovelen met een leuk line-up...
Wat mijn persoontje betreft dan..

Ik moet ook van te voren weten dat t echt zo goed als vol zit anders gaak ZOWIESO niet heen,is t wel t geval en ik kan vrij krijgen,mja dan wil ik er wel heen,mits er niks anders is wat me meer kan boeien :)

ik ben het hier helemaal mee eens
Donna
quote:
Originally posted by Original
De lijn-up van het feest vorigjaar was wel heel Dik, maar de rest was gewoon schraal. de chillout dicht/ tribune dicht, zaal kleiner gemaakt....judge jules die me oren kapot scratched.. ik hoor martin L. king nu nog na galmen.

De edities ervoor daarintegen waren wel :eyespop: :crazy:

en uh
DuMonde, Marco, Ferry, Marc la cruz & Marcel Woods zijn in mijn boekje nog steeds dikke namen.
Vooral Mr woods na zijn zet op T.E.

Hier ook mee eens indeed,en sjah jezus wat heeft de judge zichzelf toch een ed up positie gegeven,want hij heeft op de eerste qontact zooo'n vette set gedraaid (was toch de eerste daggik?)
Jammer dat ie zn goede naam met teveel vage clumzy jeanpet acts heeft besmeurd.

Menno
Even rond zitten te neuzen naar de tijden:

Misja Helsloot 21.30 - 23.00
Marco V 00.30 - 02.00
Bas & Ram 04.30 - 05.45
Marcel Woods 05.45 - 07.00

Ik neem aan dat Ferry na Misja zal draaien en dat Dumonde en Dave202? na Marco moeten.
Dj Lex
Dit vind ik een rampzalige timetable. Al me helden in het begin en aan het eind allemaal gebeuQ met een lompe bass :S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement