|
Qontact 29 april 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Zucht,mja indeed,maar waar is Astrid gebleven,heb toch ECHT gehoord dat ook zij moest draaien @Qontact |
|
|
| ambs |
die zelfde avond draait Armin in de XL veeeeeeeeeel leuker :p
whahaha nee, ligt maar net aan je smaak, maar jullie weten wel waar ik naartoe zou gaan als ik in nl was ;) |
|
|
| eieregooie |
| Als dit em idd wordt ben ik er denk ik nie bij... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Laten we hopen dat de Nijmegen posse ook weer komt (Marcello & friends), was gezellig vorig jaar. |
Nijmegen!?! :mad:
Laten we het op Arnhem houden! Nijmegen is een vieze stad! |
|
|
| ArisE2 |
hmm Nijmegen een vieze stad!!!
Nijmegen de oudste stad van Nederland en ik denk dat Keizer Karel de Grote keuze zat had om zn imperium neer te knallen. hij had ook 5 km verder kunnen gaan zitten maar dit heeft ie niet gedaan. Vanaf de berg kon ie al dat smerige tuig dat uit de richting van de Rijn kwam rustig terugbonjouren in Europa's smerigste rivier.
Sorry dat ik hier op in ga maar je vraagt erom!!!!
;) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hmm Nijmegen een vieze stad!!!
Nijmegen de oudste stad van Nederland en ik denk dat Keizer Karel de Grote keuze zat had om zn imperium neer te knallen. hij had ook 5 km verder kunnen gaan zitten maar dit heeft ie niet gedaan. Vanaf de berg kon ie al dat smerige tuig dat uit de richting van de Rijn kwam rustig terugbonjouren in Europa's smerigste rivier.
Sorry dat ik hier op in ga maar je vraagt erom!!!!
;) |
Ik zei toch: Nijmegen is een vieze stad! Punt uit! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Nijmegen!?! :mad:
Laten we het op Arnhem houden! Nijmegen is een vieze stad! |
Foutje! :D
Maar ik weet wel dat zowel Nijmegen als Doetinchem (als zeer plaatselijk 2 personen in DeN haag) binnenkort 3 dagen lam zijn als blijkt dat Vitesse degradeert :D
Maar Marcel , ga je nog naar Mayday? |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik zei toch: Nijmegen is een vieze stad! Punt uit! |
Nijmegen leeft en Arnhem beeft!! Nijmegen leeft en Arnhem beeft!! Nijmegen leeft en Arnhem beeeeeeeeft!! |
|
|
| moogwai |
Foutje! :D
Maar ik weet wel dat zowel Nijmegen als Doetinchem (als zeer plaatselijk 2 personen in DeN haag) binnenkort 3 dagen lam zijn als blijkt dat Vitesse degradeert :D
|
Dan hebben ze zeker een flinke kater! Volgend seizoen geen derby meer :eek:
Ps.. ik stem voor Nijmegen~! |
|
|
| ArisE2 |
| Vites op SBS!! Vites op SBS !! Vites op SBS ole ole!!!!:haha: |
|
|
| Jappio |
|
gelukkig staat doetinchem er zelf zo florissant voor ;)
maaruh mijn mening vites erin den haag eruit.. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by moogwai
Dan hebben ze zeker een flinke kater! Volgend seizoen geen derby meer :eek:
|
en er is in het betaalde voetbal maar 1 echte derby en dat is excelsior - sparta |
|
|
|
|