|
Vette tunes van het Moment Part III (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TOR
tune of the year voorlopig voor mij
het origineel lijkt nergens naar, maar G&D hebben alles uit de vocals gehaald.. subliem! |
Smaken verschillen maar Gabriel & Dresden hebben mijn inziens echt onwijs slechte strings gebruikt, ook de bass is echt beneden pijl en mist alle warmte die andere producties van hun wel bezitten. In het origineel zit nog dat vrolijke :)
anywayz, ieder zijn keuze natuurlijk :cool: |
|
|
| Joost |
Mjah, ik vind het ook geen geweldige plaat hoor.. maar ik hoor er zoveel mensen over, tune of the month hier, tune of the year daar... Dat verdiend hij niet vind ik, beetje een 13 in een dozijn nummer als je het mij vraagt...
btw. Whirlpool - Under the sun (Solar Stone remix)
Ik weet niet of deze nieuw is, maar goed is hij ZEKER!! Wat een heerlijk relaxte plaat zeg :wtf: |
|
|
| sndh |
tune van het jaar is nog steeds Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last. HANDS DOWN! ;)
goed, tuna:
Blue Haze - Absorb
Elevation - Clear Blue (Airwave rmx)
Girl Nobody - Cages (Lemon8 rmx)
Benz & MD - Unconditional |
|
|
| Partyhardy! |
Zo, die nieuwe productie van Vincent de Moor "Flashbang - Grooveslide" lijkt echt enorm veel op een Three Drives productie en dan vooral op Air Traffic. Niet wat ik van hem verwacht had :(
Wel super vet zijn; :eyespop:
Litex - Perpetual Funk (Breaks mix)
Pat Foosheen - The Unthinkable (Habershams Mah Sive Mix)
Naveen G - Dura |
|
|
| moogwai |
Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
Zo eindelijk weer een vette Airwave remix, klinkt erg goed met die "tegendraadse" melodie.
Oh ja en van Tiesto's Just Be, vind ik vooral Forever Today, Walking On Clouds en Just Be goed!
| quote: | Originally posted by ahp2002
Floyd - Any Given Day
TEEEEEEEEEERING wat een vette trancer! Echt zeker in mn top 3 van dit jaar. Echt geen woorden voor, drive, goeie bassline en killer melody. Ron van den Beuken flikt het weer en als dit geen superhit wordt weet ik het ook niet meer. |
Idd een erg lekker nummer! Veel beter dan zijn andere recente producties. |
|
|
| Partyhardy! |
En in het kader; "gaan we even lekker beuken!" =>
The Youngsters - Place, Race and Face (Agoria Mix) :D :cool: |
|
|
| MennoB |
To moogwai en sndh:
Hoe komen jullie aan die Airwave Remix van Clear Blue. Ikke wil die ook luisteren :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MennoB
To moogwai en sndh:
Hoe komen jullie aan die Airwave Remix van Clear Blue. Ikke wil die ook luisteren :D |
Uit het eerste uur van de Global DJ Broadcast (19-04-2004) van Markus Schulz :cool: |
|
|
| Joost |
| volgens mij is de 'echte' ook al op 't net te verkrijgen.. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Uit het eerste uur van de Global DJ Broadcast (19-04-2004) van Markus Schulz :cool: |
idd... inclusief een leuke opmerking van Markus midden in de track :p |
|
|
| sndh |
grappig inderdaad!!
zooooo dit Pat Fosheen plaat is echt HUGE!! :eek: Heerlijke breakbeat en geweldige melodie! |
|
|
| Joost |
| quote: | Originally posted by Joost
volgens mij is de 'echte' ook al op 't net te verkrijgen.. |
nee k had het fout, degene die ik downloade was ook de rip uit de show van markus..
Ik heb wel weer een paar tunes herontdekt, ze zijn niet nieuw dus, maar misschien hebben jullie er wat aan:
Murphy Brown & Nu NRG - Aloa-P (Mr. Pink Mischung Remix):eyespop:
Hi Tech - Let there be light (JS16 remix)
Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Nightcreature's Hard NRG mix)
Dj Debra & The Source - My Bizznizz (Vocal Mix)
Darren Tate vs Jono Grant - Nocturnal Creatures
Midway - Monkey Forest (Original Mix) :eyespop:
Als je het gevoel hebt "Jaaaaaaa Joost, die kennen we nu wel :whip: " geef maar een gil, dan kap ik wel :nervous: ;) |
|
|
|
|