|
Vette tunes van het Moment Part III (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Heb twee nummers weer helemaal herontdekt:
Conjure One - Tears from the Moon (Tiesto remix)
Ontzettend lekkere plaat, staat op die DVD van Tiesto en die heb ik veel aan met fitnessen
Novy vs Eniac - Superstar
Heerlijk plaatje, die vocals van dat vrouwtje zijn leuk. Come on dont hesitate! D'r is ook een remake van, en die vind ik nog geweldiger, komt op FreshFm vaak langs. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Novy vs Eniac - Superstar
Heerlijk plaatje, die vocals van dat vrouwtje zijn leuk. Come on dont hesitate! D'r is ook een remake van, en die vind ik nog geweldiger, komt op FreshFm vaak langs. |
Ik hoop dat je niet Metroline - Acetate bedoelt, want dat is echt een van de betere braakplaten van de laatste tijd :) |
|
|
| sndh |
| L'Usine - Push:eyespop: :crazy: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| Partyhardy! |
| Het laatste nummer (nummer 8) uit het eerste uur van de GDJB van afgelopen maandag! wat een tune met gevoel zeg! Wow! :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| magrec |
Spektrum - Kinda New (tiefschwarz DUB)
gvd wat een gruwelijke funky plaat. deze mag ook wel in de topic zomerplaat van 2004. Deze plaat moet je horen op zomerse dag 25 graden. Zon op je bol, veel mooie vrouwen lekker aan het dansen op deze plaat :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
die plaat is echt super idd!! als je daar geen glimlach op je gezicht van krijgt, wanneer je die vol over de speakers hoort blazen :toocool: wordt denk ik echt dé zomerhit van dit jaar |
idd, een heel lekker en vrolijk nummertje!:) Michel de Hey draaide hem nog eergisteren:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
idd, een heel lekker en vrolijk nummertje!:) Michel de Hey draaide hem nog eergisteren:) |
*EDIT* NU weet ik dus welk nr het is! Vette plaat ja, echt leuk nummer! :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
*EDIT* NU weet ik dus welk nr het is! Vette plaat ja, echt leuk nummer! :) |
ga je verslag eens schrijven!! ;) |
|
|
| emre |
Perry O'Neil - Wave Force
Scanty88 - Rathbone
Versa - Chanting Souls (Guy Gerber's Glowing Edges Mix)
Alex Sword - Point Six |
|
|
| Chicane |
!eens met Alex Sword - Point Six
(BasicBeat ownage :D)
Gister ook al gepost maar is dus verwijderd dankzij die server onderhoud:
Michel de Hey vs Secret Cinema - I Hate Trends
Enorme stampert :D
(Check Koninginnedag set van Michel de Hey, op de 6e minuut beukt tie hem erin) |
|
|
| Bailey |
Mylo - Drop The Pressure
Lekkere vrolijke funky plaat... |
|
|
| Teknikol |
| Michael Burns - Forwards echt de plaat van het moment voor mij! |
|
|
|